19Ιούν

17 εργαλεία Search Engine Optimization Analytics

, 19 Ιουνίου 2008 | ANALYTICS | 2 Σχόλια

Όπως αναφέραμε και στο χθεσινό Post με τίτλο Search Engine Optimization Analytics, ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία ενός επαγγελματία του Internet είναι τα Search Engine Optimization Analytics. Δυστυχώς, όμως υπάρχουν πολλοί ιδιοκτήτες διαδικτυακών τόπων ή web masters (διαχειριστές) που είτε δεν τα χρησιμοποιούν, είτε δεν δίνουν την απαραίτητη προσοχή όσον αφορά ποιο Search Engine Optimization Analytic εργαλείο να χρησιμοποιήσουν. Λαμβάνοντας υπόψη αυτά που αναφέραμε χθες και δοκιμάζοντας τις παρακάτω επιλογές, θα μπορέσετε με ιδιαίτερη ευκολία να καταλήξετε στο εργαλείο που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σας.

Στη συνέχεια παραθέτουμε 17 εργαλεία Analytics. Γνωρίζοντας το μέγεθος του διαδικτύου, σίγουρα υπάρχουν και άλλα στατιστικά προγράμματα. Για το λόγο αυτό εάν έχετε να προσθέσετε κάποιο μη διστάσετε να γράψετε comment με την πρότασή σας. Θα χαρούμε να το συμπεριλάβουμε στην λίστα.

  1. Google Analytics (www.google.com/analytics)
  2. Site Meter (www.sitemeter.com)
  3. iPerceptions (www.iperceptions.com)
  4. WebTrends (www.webtrends.com)
  5. Clickfox (www.clickfox.com)
  6. Clickstream (www.clickstream.com)
  7. Coremetrics (www.coremetrics.com)
  8. DeepMetrix (http://advertising.microsoft.com/advertising/deepmetrix)
  9. Fireclick (www.fireclick.com)
  10. Moniforce (www.moniforce.com)
  11. Mtracking (www.mtracking.com)
  12. Nedstat (www.nedstat.com)
  13. Omniture (www.omniture.com)
  14. SiteClarity (www.siteclarity.com)
  15. StatCounter (www.statcounter.com)
  16. Aw-Stats (http://awstats.sourceforge.net)
  17. Webalizer (http://www.mrunix.net/webalizer/)

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο 17 εργαλεία Search Engine Optimization Analytics γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

2 comments so far

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter