26Ιούν

Τα 2+1 βασικά tags του header σας

, 26 Ιουνίου 2008 | META TAGS, Uncategorized | 6 Σχόλια

Ανάμεσα στα <head> … </head> Tags κάθε σελίδας των websites που σχεδιάζετε ή διαχειρίζεστε, είναι σημαντικό να υπάρχουν τα 2+1 βασικά Tags τα οποία καθορίζουν στο μεγαλύτερο ποσοστό την παρουσία σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPS). Τα Tags αυτά ανήκουν στην κατηγορία των Meta Tags, δηλαδή των Tags εκείνων που παραχωρούν «πληροφορία για μια πληροφορία». Για παράδειγμα σε ένα τηλεφωνικό κατάλογο, η αλφαβητική κατηγοριοποίηση Α-Ω δίνει την πληροφορία στον ενδιαφερόμενο σχετικά με το πού θα αναζητήσει το συνδρομητή που ψάχνει.

Τα Tags στα οποία θα γίνει αναφορά είναι τα:

1. TITLE
2. DESCRIPTION
και
1. KEYWORDS

Ο λόγος που είναι χωρισμένα τα Meta Tags αυτά σε 2+1 είναι γιατί οι περισσότερες μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν υπόψη τους και τα 3, εκτός από το Google, (η μηχανή αναζήτησης με τους περισσότερους χρήστες παγκοσμίως), το οποίο λαμβάνει υπόψη του μόνο τα 2 πρώτα. Τι κάνουν όμως τα συγκεκριμένα Meta Tags και πώς μπορούν να σας βοηθήσουν;

TITLE
Ίσως το σημαντικότερο από όλα τα Tags της ιστοσελίδας σας. Είναι η πρώτη λέξη/φράση που διαβάζουν όλες οι μηχανές αναζήτησης και αποτελεί την πιο δυνατή παράμετρο στην τοποθέτησή σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αν έχετε καλό TITLE τότε έχετε καταφέρει να πετύχετε το 50% του SEO της σελίδας σας (για κάποιο συγκεκριμένο keyword)! Είναι αυτό που βλέπουν οι χρήστες στα αποτελέσματα (SERPS), μαζί με το description και αυτό στο οποίο κάνουν κλικ για να εισέλθουν στην σελίδα σας. Και μια χρήσιμη συμβουλή: Μην γράφετε μεγάλα TITLE Tags γιατί θα σας τιμωρήσουν οι μηχανές αναζήτησης. Το προτιμότερο μέγεθος για έναν τίτλο σελίδας είναι ανάμεσα σε 30 και 70 χαρακτήρες. Αυτό δεν είναι τεκμηριωμένο αλλά είναι κοινώς αποδεκτό.

DESCRIPTION
Το δεύτερο πιο σημαντικό στοιχείο της σελίδας σας είναι το παρεξηγημένο DESCRIPTION. Ένα καλό DESCRIPTION μπορεί να κάνει τη διαφορά στα αποτελέσματα των μηχανών (SERPS). Ο λόγος είναι ότι τα search engines διαβάζουν τα DESCRIPTIONS αμέσως μετά το TITLE. Έτσι λοιπόν, αυτά που γράφονται στο συγκεκρικμένο Tag έχουν πολύ μεγάλη σημασία. Εκτός όμως από τις μηχανές αναζήτησης, τα DESCRIPTIONS έχουν πολλή μεγάλη επιρροή και στους ανθρώπους. Όταν παρουσιάζονται στη λίστα των αποτελεσμάτων τα websites των ανταγωνιστών σας μαζί με το δικό σας, το καλό DESCRIPTION είναι αυτό που τραβάει το ενδιαφέρον του χρήστη και κάνει τη διαφορά που θα σας χαρίσει το πολυπόθητο κλικ.

KEYWORDS
Το Google δεν τα λαμβάνει πια υπόψη του. Έτσι υποστηρίζουν οι περισσότεροι αν όχι όλοι οι SEOs (Search Engine Optimizers). Οι υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης όμως τα λαμβάνουν, κάνοντάς τα εξίσου σημαντικά με τα 2 παραπάνω Tags. Εξάλλου δεν είναι το Google η μοναδική μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο… Τουλάχιστον όχι ακόμα! Στο Tag αυτό καλείστε να τοποθετήσετε το πολύ 5-10 λέξεις ή φράσεις-κλειδιά, σε κάθε σας σελίδα, χωρισμένες με κόμματα. Οι λέξεις αυτές λειτουργούν σαν ετικέτες και βοηθούν τους χρήστες που σας ψάχνουν να σας βρουν.

Όλα τα παρπάνω είναι πολύ σημαντικά να τα εφαρμόζετε. Όμως, το πιο σημαντικό από όλα είναι να μην έχετε τα ίδια TITLES, DESCRIPTIONS και KEYWORDS σε όλες τις σελίδες του website σας, γιατί θα θεωρηθεί από τις μηχανές ότι παράγετε duplicate content (διπλό περιεχόμενο) και δεν θα αποθηκευτούν περισσότερες από μια από τις σελίδες σας στα SERPS. Οι υπόλοιπες απλά δεν θα βγαίνουν στα αποτελέσματα.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Τα 2+1 βασικά tags του header σας γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

6 comments so far

  • Panos Says: Ιούνιος 26, 2008 at 4:10 μμ

    Το 50% της σελίδας είναι υπερβολικό :)
    Το Google ΕΙΝΑΙ η μοναδική μηχανή αναζήτησης στο διαδίκτυο :)

    Απάντηση
  • Σπύρος Παπασπυρόπουλος | Internet Specialist Says: Ιούνιος 26, 2008 at 4:29 μμ

    Πράγματι το Google είναι ο κυρίαρχος του παιχνιδιού, όντας ο μεγαλύτερος παίχτης στις μηχανές αναζήτησης, αλλά υπάρχουν και τα Yahoo!, Live και Ask.com τα οποία έχουν ένα ποσοστό αρκετά σημαντικό, το οποίο είναι κρίμα να παραβλέπουμε.
    Τώρα για το 50% (για ένα keyword), ας πούμε ότι αν ο τίτλος της σελίδας δεν είναι σχετικός με το περιεχόμενο και το keyword που θέλεις να κάνεις target, τότε είναι μικρές οι πιθανότητες εμφάνισης στα αποτελέσματα.

    Απάντηση
  • Giorgos Vareloglou Says: Ιούλιος 2, 2008 at 12:46 μμ

    όσον αφορά τα keywords, αυτό που έχει ουσία να κάνεις είναι να καταχωρεί κάποιος το keyword στόχος σε άλλες πιθανές εκδοχές του.

    Τα ορθογραφικα λάθη για μερικές αναζητήσεις είναι πολύ σημαντικός παράγοντας και μέσα από τα meta keywords μπορεί καποιος να κερδίσει visibility και γι αυτές τις αναζητήσεις.

    Π.χ.

    αεροπορικά εισιτήρια
    αεροπορικά εισητήρια
    αεροπορικά εισητίρια

    Απάντηση
  • Σπύρος Παπασπυρόπουλος | Internet Specialist Says: Ιούλιος 2, 2008 at 1:06 μμ

    Ευχαριστούμε για το σχόλιο Γιώργο!
    Όντως αυτό που αναφέρεις είναι πολύ σημαντικό γιατί πολύ χρήστες έχουν την τάση να κάνουν ορθογραφικά λάθη. Οπότε προβλέποντας τα ορθογραφικά αυτά, διευρύνεται η “ομπρέλα” των keywords ενός website και άρα μεγαλώνουν οι πιθανές επιτυχίες στα SERPS.

    Απάντηση
  • Ann Says: Αύγουστος 27, 2008 at 11:03 πμ

    Πολύ ενημερωτικό blog.Καλημερα σε όλους σας
    Το πρόβλημα που έχω είναι το εξής.Οι διαφημίσεις δεν είναι ανάλογα με το περιεχόμενο του blog μου. Με λίγα λόγια να προσθέσω meta tag στην κεντρική σελίδα μου παρόλο που μου δίνει της παρακάτω οδηγίες δεν ξέρω που ακριβός να το προσθέσω στο blogspot ώστε οι διαφημίσεις να ανάλογες με περιεχόμενο μήπως εκεί που λέει Επεξεργασία HTML και έχει ένα μεγάλο κώδικα?σε ποιο σημείο ? Χίλια συγνώμη για το μεγάλο κείμενο αλλά προσπαθώ να το κάνω μίνες και δεν τα καταφέρνω χρειάζομαι την απάντηση σας. Ευχαριστω για κάθε απάντηση σας.
    Μου είπαν να πάω στο google Webmaster Tools και κάνω τα εξής:
    (Once you verify that you’re the site owner, we can provide you with comprehensive statistics and error information about the pages in your site. If you’re unable to verify, you can still use the webmaster tools, submit Sitemaps, and see detailed information about those Sitemaps as well as basic information about your site.
    We offer two methods of verification. You can either upload an HTML file with a name we specify, or you can add a meta tag to your site’s index file. Choose your preferred method below. Help Help
    Copy the meta tag listed below and paste it in your site’s home page in the first section of the page, before the first section. Help Help

    Show me an example

    Place meta tag after the tag and before the tag

    My title

    page contents

    Απάντηση
  • Σπύρος Παπασπυρόπουλος | Internet Specialist Says: Αύγουστος 27, 2008 at 11:44 πμ

    Καλημέρα @Ann.
    Αναφέρεσαι στο AdSense που έχεις στο blog σου;

    Αν ναι, μπορείς να βρεις αναλυτικές πληροφορίες στην σελίδα https://www.google.com/adsense/login/el/ αν πατήσεις στο σύνδεσμο «Προβολή μόνο κατάλληλων διαφημίσεων» που βρίσκεται κάτω στον χώρο που ονομάζεται «Σχετικά με το AdSense».

    Το Google έχει λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τα AdSense φίλτρα. Άλλη μια καλή πηγή πληροφόρησης σχετικά είναι το http://groups.google.com/group/adsense-help?sourceid=aso&subid=ww-ww-et-ashp&medium=link το οποίο είναι το σχετικό Forum που παρέχει το Google. Είναι μόνο στα αγγλικά.

    Σε γενικότερο επίπεδο, τα META TAGS μπαίνουν στο κώδικα ανάμεσα στα tags. Μπορείς να δεις για παράδειγμα τον κώδικα στην δική μας σελίδα πηγαίνοντας στο View > Page Source αν είσαι σε FireFox ή στο Page > View Source αν είσαι στον Internet Explorer.

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter