17Δεκ

50+ τεχνικές για την απόκτηση backlinks (Μέρος 1o)

, 17 Δεκεμβρίου 2008 | INBOUND LINKS | 1 Σχόλιο

Σε προηγούμενα άρθρα έχουμε αναφερθεί στα backlinks και έχουμε δείξει και έναν τρόπο με τον οποίο μπορείτε να αποκτήσετε πολλά από αυτά (backlinks) με ευκολία, έτσι ώστε να ενισχύσετε την ηλεκτρονική σας προβολή και ταυτόχρονα τη θέση σας στις μηχανές αναζήτησης.

Προσφάτως το http://www.searchenginepeople.com παρουσίασε ένα άρθρο με μια πολύ ενδιαφέρουσα λίστα με 75+ τεχνικές για την απόκτηση των πολυπόθητων backlinks. Οι τεχνικές που παρατίθενται μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε σε blogs, είτε σε εταιρικά sites, αλλά κάποιες δεν ταιριάζουν για όλων των ειδών τα sites. Διαβάζοντας θα καταλάβετε ποιες τεχνικές ταιριάζουν με το δικό σας στόχο.

Μεταφράσαμε, λοιπόν, αυτή τη λίστα και τη φιλτράραμε κρατώντας τα πιο σπουδαία σημεία (αυτά που θεωρούμε ότι ταιριάζουν περισσότερο στην ελληνική αγορά) που αναφέρονται μόνο σε online ενέργειες. Θα σας την παρουσιάζουμε σε 2 μεγάλα μέρη και σε αυτό το άρθρο θα δείτε τις 25 πρώτες τεχνικές.

Υπενθυμίζουμε πως αν κάποιος θέλει να δει την πλήρη λίστα στα αγγλικά, μπορεί, κάνοντας κλικ εδώ.

Λίστα με backlinking τεχνικές (1-25).

1. Δημιουργήστε χρήσιμα εργαλεία, όπως WordPress plugins, Firefox extentions, κλπ και προσφέρετέ τα δωρεάν στους χρήστες του διαδικτυακού σας τόπου.
2. Δημιουργήστε widgets σχετικά με τον τομέα της ειδικότητας σας και προσφέρετέ τα στο site σας δωρεάν.
3. Προβάλετε συχνά Δελτία Τύπου μέσα από το εταιρικό website σας.
4. Δημιουργήστε λίστες με resources ώστε να γίνουν bookmarked & shared οι σελίδες σας για λόγους reference.
5. Γράψτε ένα e-book σχετικό με τον τομέα της ειδικότητας σας.
6. Ανταλλάξτε συνδέσμους με συνεργάτες, προμηθευτές και πελάτες.
7. Οργανώστε διαγωνισμούς με δώρα στο website σας. Ακόμα και μικροί διαγωνισμοί με μικρά δώρα, μπορούν να φέρουν backlinks.
8. Γράψτε άρθρα σαν guest σε blogs ή ηλεκτρονικά περιοδικά, παρέχοντας πάντα link προς το website/blog σας.
9. Καταχωρήστε το domain σας σε Article Directories.
10. Καταχωρήστε κάθε ένα άρθρο σας σε Social Media.
11. Κάντε sponsor ένα event ή κάποια ενέργεια, και προβάλετέ το τόσο στο website σας, όσο και στο χώρο του event.
12. Να αναφέρεστε συχνά σε άρθρα άλλων bloggers. Οι περισσότεροι bloggers νιώθουν την υποχρέωση να ανταποδώσουν και αυτοί με τη σειρά τους. Αυτή η τεχνική δημιουργεί και ένα καλό έδαφος για μελλοντικό άνοιγμα του Networking σας.
13. Αφήνετε ποιοτικά σχόλια σε blogs και σε websites του τομέα της ειδικότητας σας.
14. Αν έχετε προϊόντα, στείλτε δείγματα των προϊόντων σας σε bloggers και σε websites που κάνουν reviews ώστε να γράψουν την γνώμη τους γι’ αυτά.
15. Συμμετάσχετε σε ερωτηματολόγια και σε ομαδικές προσπάθειες σχετικές με τον τομέα της ειδικότητάς σας.
16. Γράψτε πολλά «HOW TO» άρθρα.
17. Προσπαθήστε να προβάλετε ένα νέο πριν από όλους τους άλλους.
18. Προσπαθήστε να αποκτήσετε σύνδεσμο από κάποιο κρατικό η πανεπιστημιακό website.
19. Χρησιμοποιήστε PPC (Pay per click) προβολή για να προσελκύσετε περισσότερο κοινό στις σελίδες σας και να ενισχύσετε το SEO σας.
20. Ανταλλάξτε άρθρα με άλλους συναδέλφους του χώρου σας με αναφορά στην πηγή.
21. Ψάξτε να βρείτε websites τα οποία δεν έχουν NoFollow στα Links τους και κάντε trackbacks σε μερικά άρθρα τους.
22. Επιλέξτε πολύ καλά τους «φίλους» σας στα Social Media που «παίζετε». Αν γράφετε ποιοτικό περιεχόμενο και κάποιος από αυτούς δουλεύει στο Ράδιο, στην Τηλεόραση, σε Εφημερίδα ή περιοδικά, υπάρχει πιθανότητα να κάνει αναφορά σε εσάς και στη δουλειά σας. Δωρεάν διαφήμιση.
23. Δώστε μεγάλη προσοχή στο να αναπτύξετε καλούς εσωτερικούς συνδέσμους. Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι πολύ σημαντικοί.
24. Μελετήστε τα backlinks των ανταγωνιστών σας και προσπαθήστε να αποκτήσετε και εσείς συνδέσμους από τις ίδιες πηγές με αυτούς.
25. Δημιουργήστε πολλά profile pages σε Social Media websites τα οποία να παρέχουν κατά προτίμηση DoFollow links και μοιράστε συνδέσμους για το website σας σε όλους τους φίλους σας, ενισχύοντας έτσι την παρουσία του συνδέσμου on line.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο 50+ τεχνικές για την απόκτηση backlinks (Μέρος 1o) γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

One comment so far

  • SEO Says: Ιανουάριος 20, 2014 at 10:07 πμ

    Πολύ καλό post και επίκαιρο ακόμα και σήμερα. Τα backlinks είναι ίσως ο σημαντικότερος παράγοντας για την υψηλή κατάταξη μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα της Google. Σαν πρακτικό κανόνα θα έλεγα να δημιουργούμε backlinks τα οποία θα μας δημιουργήσουν απευθείας traffic στην ιστοσελίδα μας. Αυτά τα backlinks αξιολογούνται θετικότερα από τις μηχανές αναζήτησης. Πάντως ο απόλυτος τρόπος δημιουργίας backlinks είναι με την ανάπτυξη μοναδικού και ενδιαφέροντος περιεχομένου με το οποίο θα θέλουν να συνδεθούν άλλοι διαχειριστές ιστοσελίδων. Αυτά είναι τα backlinks που δημιουργούνται με φυσικό τρόπο και είναι τα πιο αξιόλογα. Συνεπώς για ποιοτικά backlinks η πρώτη προτεραιότητα είναι η στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου για μια ιστοσελίδα.

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter