18Σεπ

Εξερχόμενοι σύνδεσμοι. Αξίζει να ασχολείστε;

, 18 Σεπτεμβρίου 2008 | VARIOUS SEO TIPS | 0 Σχόλια

Στο παρελθόν έχουμε εξηγήσει και έχουμε αναλύσει τη σημασία των Backlinks. Ένα website με πολλά Backlinks από έγκυρα και σοβαρά websites, έχει πολλές πιθανότητες να αποκτήσει μια καλή θέση (ή και περισσότερες) στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Στο SEO όμως, δεν φτάνει μόνο να υπάρχει εισροή από συνδέσμους στα website/blog σας. Κάποια στιγμή αυτή η εισροή μπορεί να σταματήσει και αυτό να αποβεί μοιραίο για το Ranking σας στις μηχανές. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να έχετε μια σταθερή ροή από εισερχόμενα Links αλλά ένας από τους πιο αποτελεσματικούς και οικονομικούς, είναι να τοποθετείτε εσείς links προς άλλους διαδικτυακούς τόπους.

Το πώς βοηθάει αυτή η τακτική το αναλύουμε παρακάτω:

Μελέτη στατιστικών από Webmasters
Κάθε website / blog έχει και από έναν Webmaster. Μερικά που είναι μεγαλύτερα και έχουν περισσότερες απαιτήσεις ίσως έχουν και περισσότερους από έναν Webmasters. Μία από τις καθημερινές ασχολίες ενός Webmaster είναι να ελέγχει τα στατιστικά στοιχεία του διαδικτυακού τόπου του. Ανάμεσα στα σημαντικότερα στοιχεία, αν όχι τα σημαντικότερα, είναι τα περίφημα Backlinks. Όταν κάνετε Link από το δικό σας website / blog στο δικό του, τότε αυτός βλέπει στα Backlinks του το URL μιας σελίδας σας. Οι περισσότεροι Webmasters αν όχι όλοι, ελέγχουν αυτό το Backlink και αν τους αρέσει αυτό που βλέπουν, πολλές φορές ανταποδίδουν με ένα Link και αυτοί. Έτσι δημιουργείται μια αλληλοβοήθεια και ένας διαμοιρασμός του link juice (δύναμη συνδέσμων), κάτι που μόνο θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει και για τις 2 πλευρές (εφόσον τα 2 εν λόγω site είναι αξιόπιστα και δεν είναι στην Black list των μηχανών αναζήτησης).

Συνήθειες χρηστών
Οι χρήστες του διαδικτύου έχουν συνηθίσει, όταν διαβάζουν ένα άρθρο ή μια σελίδα σε κάποιο website / blog, να μπορούν να κάνουν κλικ σε έναν σύνδεσμο και να μάθουν περισσότερα για το συγκεκριμένο θέμα και από άλλες πηγές. Π.χ. εάν ένα άρθρο αναφέρεται στο Google, υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες πως κάποιος χρήστης θα θέλει να μάθει περισσότερα γιαυτό. Επομένως, κάνοντας τη λέξη Google σύνδεσμο προς το WikiPedia στη σελίδα που αναφέρεται στο Google, ή στην ίδια τη σελίδα της Google, δίνετε τη δυνατότητα στους χρήστες σας να μάθουν περισσότερα. Αν φοβάστε ότι θα φύγουν από το website / blog σας, τότε φροντίστε ο σύνδεσμος να ανοίγει σε νέο παράθυρο ή TAB, ώστε να παραμένει ανοιχτή η σελίδα σας. Ο λόγος που αναφερόμαστε στις συνήθειες των χρηστών είναι απλός: Αν έχετε ευχαριστημένους χρήστες, τότε με το Word of mouth είναι φυσιολογικό να αποκτήσετε περισσότερους. Αν δεν εξυπηρετείτε τις συνήθειές τους, θα τους χάσετε, και ίσως χάσετε και κάποιο πιθανό Backlink που θα σας χάριζε κάποιος από αυτούς στο blog του.

Φαινόμενο Μαύρης Τρύπας
Κάθε website / blog που δέχεται μονάχα συνδέσμους και δεν κάνει το αντίθετο, αποκτά τη φήμη μιας Μαύρης Τρύπας η οποία απορροφάει όλο το εισερχόμενο traffic χωρίς να μοιράζει τίποτα με άλλους. Κάτι τέτοιο είναι κακό για την φήμη του website / blog σας και δεν συνιστάται. Προσφέροντας εξερχόμενους συνδέσμους αποφεύγετε τέτοιες «Ταμπέλες» που μπορεί να σας στιγματίσουν.

Πολλοί επώνυμοι SEO’s του χώρου, υποστηρίζουν ότι οι μηχανές αναζήτησης στο μέλλον θα λαμβάνουν πολύ σοβαρά τους εξερχόμενους συνδέσμους (outgoing links) κάτι που μπορεί να γίνεται ακόμα και τώρα χωρίς να το γνωρίζουμε. Επομένως, όταν ετοιμάζετε την SEO στρατηγική σας, μην παραβλέπετε και τα outgoing links.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Εξερχόμενοι σύνδεσμοι. Αξίζει να ασχολείστε; γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter