12Μαι

Καλύτερο SEO με υποβολή Άρθρων

, 12 Μάϊος 2008 | VARIOUS SEO TIPS | 0 Σχόλια

Η υποβολή άρθρων με την χρήση article submission websites, μπορεί να αποτελέσει μια πολύ καλή πηγή μονοδρομικών συνδέσμων προς το website ή το blog σας καθώς και μια δωρεάν λύση On line διαφήμισης του διαδικτυακού σας τόπου. Τα μονοδρομικά links θεωρούνται από τους σημαντικότερους παράγοντες βελτιστοποίησης (SEO).

Για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα όταν δημοσιεύετε άρθρα, είναι προτιμότερο να ακολουθείτε μια σειρά από κατευθύνσεις. Ακολουθώντας αυτές τις κατευθύνσεις, θα καταφέρετε να βελτιστοποιήσετε το site σας, δίνοντάς του μια ώθηση, αυξάνοντας σταδιακά με το χρόνο την εισερχόμενη κίνηση προς αυτό.

Οι κατευθύνσεις αυτές είναι οι παρακάτω:

Δείτε πού θα καταχωρήσετε το άρθρο σας
Είναι πολύ σημαντικό να ξέρετε πού θα δημοσιεύετε τα άρθρα που γράφετε. Καθορίστε πού θα καταχωρηθούν, σε ποια κατηγορία και ακολουθήστε τους κανόνες που σας δίνει το κάθε article submission website. Βεβαιωθείτε πως τα site στα οποία θα καταχωρηθεί το άρθρο σας θα κάνει links σε εσάς.

Εξειδίκευση θέματος
Να γράφετε μόνο για θέματα τα οποία γνωρίζετε καλά ή θέματα για τα οποία ξέρετε από πού να αντλήσετε πληροφορίες. Όταν κάνετε απόπειρα να ασχοληθείτε με κάτι που δεν γνωρίζετε, συνήθως τα αποτελέσματα δεν είναι θετικά.

Ερευνήστε τις λέξεις-κλειδιά
Κάντε την κατάλληλη έρευνα για λέξεις ή φράσεις κλειδιά που ταιριάζουν με το θέμα και την εξειδίκευση που έχετε. Είναι σημαντικό να βρείτε τις κατάλληλες λέξεις για να πετύχετε ένα καλό SEO αποτέλεσμα.

Γράψτε έναν καλό τίτλο
Οι αναγνώστες και οι webmasters έλκονται από τους καλούς τίτλους. Όσο πιο καλός είναι ένας τίτλος, τόσο καλύτερα τα αποτελέσματα.

Περιεχόμενο
Το περιεχόμενο στα άρθρα σας είναι πολύ σημαντικό. Πρέπει πάντα να είναι σχετικό με τον τίτλο, το θέμα και την εξειδίκευσή σας και πρέπει να τραβάει το ενδιαφέρον του χρήστη. Πολλές φορές ένας καλός τίτλος μπορεί να κάνει την διαφορά και το website σας, από άγνωστο, να γίνει πασίγνωστο σε μια βραδιά!

Καταχώρηση στοιχείων
Συλλέξτε τα στοιχεία σας όταν καταχωρείτε άρθρα σε article submission και παραθέστε τα σωστά και οργανωμένα, με σωστά links και ξεκάθαρη πληροφορία.

Καταχωρήστε το άρθρο
Αφού έχετε ακολουθήσει όλα τα παραπάνω βήματα, καταχωρήστε το άρθρο σας, ακολουθώντας τις οδηγίες που σας προσφέρει το article submission website που χρησιμοποιείτε.

Είναι εξίσου σημαντικό, όταν γράφετε άρθρα, να ακολουθείτε όσο το δυνατόν καλύτερα τους βασικούς κανόνες σύνταξης και γραμματικής. Η ορθογραφία είναι ένα άλλος εξίσου σημαντικότατος παράγοντας. Όταν δεν ακολουθείτε αυτούς τους βασικούς κανόνες, εύκολα μπορεί να απωθήσετε τους αναγνώστες σας.

Προσοχή λοιπόν!

Πηγή: Search Engine Optimization Journal

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Καλύτερο SEO με υποβολή Άρθρων γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter