9Μαι

Black Hat SEO. Τι δεν πρέπει να κάνει ένας Search Engine Optimizer

, 9 Μάϊος 2008 | VARIOUS SEO TIPS | 0 Σχόλια

Όταν λέμε Black Hat SEO (Search Engine Optimization) εννοούμε όλες τις τεχνικές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σαν Search Engine Optimizer για να πετύχετε καλύτερη θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης χρησιμοποιώντας δόλιες ενέργειες. Οι πιο συνηθισμένες Black Hat τεχνικές, σε γενικές γραμμές, είναι οι παρακάτω:

  1. Όταν δεν ακολουθείτε τους δηλωμένους κανόνες και όρους μιας μηχανής αναζήτησης. Δεν είναι σωστό να τραβάτε χρήστες στο site σας με την χρήση λέξεων και φράσεων κλειδιών που δεν έχουν σχέση με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, μόνο και μόνο για να αυξάνετε την επισκεψιμότητα σας.
  2. Όταν δημιουργείτε μια άσχημη – για τους χρήστες – εμπειρία μόνο και μόνο για να πετύχετε καλύτερες θέσεις στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Αυτό επιτυγχάνεται με την πολύ συχνή και πυκνή επανάληψη λέξεων κλειδιών, καθιστώντας πολύ κουραστικό το κείμενο για ανάγνωση. Υπάρχουν σωστοί τρόποι τοποθέτησης των λέξεων και φράσεων κλειδιών έτσι ώστε να έχετε καλά αποτελέσματα χωρίς την εκμετάλλευση των μηχανών.
  3. Όταν δημιουργείτε διαφορετικό περιβάλλον για τις μηχανές αναζήτησης (τονίζοντας στον κώδικα λέξεις ή κρύβοντας λέξεις) και διαφορετικό περιβάλλον για τους χρήστες. Σίγουρα έχετε σκεφτεί να «κρύψετε» λέξεις κλειδιά στο background της σελίδας σας, ή με το CSS να κάνετε μερικές λέξεις αόρατες στο μάτι του χρήστη. Αν όμως κάποιος δει τον κώδικα στις σελίδες σας, θα δει όλες αυτές τις κρυμμένες λέξεις κλειδιά. Τις κρυμμένες λέξεις κλειδιά τις διαβάζουν οι μηχανές αναζήτησης και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δημιουργείτε διαφορετικό περιβάλλον για τον χρήστη και διαφορετικό για την μηχανή. Και σε αυτήν την περίπτωση έχετε κάνει χρήση του Black Hat SEO.

Πολλές Black Hat τεχνικές κάποτε ήταν νόμιμες και οι μηχανές αναζήτησης τις επέτρεπαν μέχρι που μερικοί SEOs τις καταχράστηκαν και έκτοτε πέρασαν στη μαύρη λίστα.

Αυτό που μπορείτε να πετύχετε με Black Hat SEO είναι άμεσα και πολύ καλά αποτελέσματα, αλλά διατρέχετε τον κίνδυνο να τιμωρηθείτε από τις μηχανές αναζήτησης και να διαγραφείτε ολοκληρωτικά από τη λίστα των αποτελεσμάτων τους. Έτσι, ενώ επιδιώκετε – με πλάγιους τρόπους – να περάσετε γρήγορα τους ανταγωνιστές σας, μπορεί να βρεθείτε ο τελευταίος όλων ή ακόμα χειρότερα να μην υπάρχετε πια στις μηχανές. Οι αλγόριθμοι που δουλεύουν πίσω από τις μηχανές αναζήτησης, ιδιαίτερα του Google, του Live, του Yahoo! και του Ask είναι τόσο ανεπτυγμένοι που μπορούν εύκολα να εντοπίσουν το Black Hat SEO και να απομονώσουν ή ακόμα και να τιμωρήσουν μια σελίδα ή ένα site.

Το Black Hat SEO είναι σίγουρα δελεαστικό – δουλεύει πολύ καλά και τα αποτελέσματα είναι άμεσα – αλλά αργά ή γρήγορα δεν υπάρχει περίπτωση να ξεφύγετε από την επίμονη ματιά των αλγορίθμων των μηχανών αναζήτησης και θα πληρώσετε το τίμημα. Η ζημιά είναι πολλές φορές ανεπανόρθωτη καθιστώντας το domain name σας άχρηστο για μελλοντική χρήση.

Συμβουλή μας: ΜΗΝ παρασυρθείτε στη σκοτεινή πλευρά…

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Black Hat SEO. Τι δεν πρέπει να κάνει ένας Search Engine Optimizer γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter