3Μαρ

Υπολογίστε την αξία του website σας με το Stimator beta.

, 3 Μαρτίου 2009 | ONLINE ΕΡΓΑΛΕΙΑ | 1 Σχόλιο

Ένα ενδιαφέρον και αρκετά υποσχόμενο δωρεάν online εργαλείο για να υπολογίζετε την «πραγματική» αξία ενός διαδικτυακού τόπου είναι το Stimator. Πληκτρολογήστε την ηλεκτρονική διεύθυνση που επιθυμείτε να αξιολογήσετε επενδυτικά και το Stimator θα αρχίσει να ελέγχει διάφορους παραμέτρους υπολογίζοντας την τελική αξία του website σε δολάρια. Η διαδικασία δεν έχει μεγάλη αναμονή αφού πραγματοποιείται σε real time (πραγματικό χρόνο), μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειωθεί πως ο τρόπος προβολής είναι εντυπωσιακός αφού η καταμέτρηση γίνεται με κινούμενη εναλλαγή αριθμών, οπτικά σαν counter.

stimator

Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν αποκλίσεις στην έκδοση beta και τα αποτελέσματα δεν είναι ρεαλιστικά ειδικά σε localized websites, αλλά ευελπιστούμε πως στο μέλλον θα λειτουργεί καλύτερα με πιο σωστά αποτελέσματα. Τo Stimator όμως δεν παύει να είναι μια ενδιαφέρουσα εφαρμογή με το τρόπο που δουλεύει και το πώς προβάλλει τη διαδικασία υπολογισμού online. Αξίζει να του ρίξετε μια ματιά.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Υπολογίστε την αξία του website σας με το Stimator beta. γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

One comment so far

  • Basilakis Says: Μάρτιος 3, 2009 at 8:50 μμ

    to jailbait.gr $372…

    Εάν σκεφτεί κανείς πως η δουλεία πάνω του απο διαφίμιση είναι ΕΛΑΧΙΣΤΗ λόγο περιεχομένου, είμαι εικανοποιημένος!

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter