16Φεβ

Chrome για Mac OS X ανεπίσημα από τον Chris Latko.

, 16 Φεβρουαρίου 2009 | BROWSERS | 0 Σχόλια

google-chrome-browser-logoΚυκλοφόρησε τελείως ανεπίσημα μια πρώτη έκδοση του Chrome που λειτουργεί σε Mac OS X από τον Chris Latko. Ουσιαστικά είναι η μόνη λειτουργήσιμη μορφή του συγκεκριμένου browser σε Mac OS X που υπάρχει μέχρι σήμερα και διατίθεται σε δύο εκδόσεις. Η μία έκδοση ονομάζεται Chromium η οποία περιλαμβάνει όλες τις επιλογές του συγκεκριμένου browser, αλλά δεν είναι τόσο σταθερή στην λειτουργία της. Ενώ η δεύτερη είναι η Testshell, η οποία περιλαμβάνει μόνο τον μηχανισμό (back end) χωρίς το interface.

Για όσους επιθυμούν να πάρουν μια πρώτη γεύση από Chrome σε Mac μπορούν να πειραματιστούν εγκαθιστώντας τα αρχεία από τούς παρακάτω συνδέσμους.

  1. Download Chromium (9780) for OS X dmg
  2. Download TestShell (9780) for OS X dmg

Σχετικοί σύνδεσμοι:

Η συγκεκριμένη έκδοση δεν είναι επίσημη, η Google δεν φέρει καμία ευθύνη εάν εγκαταστήσετε το πειραματικό λογισμικό στον υπολογιστή σας.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Chrome για Mac OS X ανεπίσημα από τον Chris Latko. γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter