9Απρ

Αντιμετωπίστε το πρόβλημα του fixed height στα divs με την λύση του min-height hack.

, 9 Απριλίου 2008 | WEB DESIGN - AUTHORING | 0 Σχόλια

Ένα συχνό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι web designers όταν μεταβούν από table based authoring σε divs (layers authoring) είναι το θέμα με το fixed height (συγκεκριμένο ύψος). Ουσιαστικά το πρόβλημα εντοπίζεται όταν οριστεί συγκεκριμένο ύψος height σε κάποιο div με αποτέλεσμα αντί να κάνει «expand» και να φιλοξενήσει το περιεχόμενο, λειτουργεί λανθασμένα (overlap) αλλοιώνοντας το layout της ιστοσελίδας.

Για το θέμα του fixed height υπάρχει η λύση του min-height hack, αναλυτικότερα:

Δείγμα προβλήματος | Δείγμα με εφαρμογή του min-height hack

CSS ΚΩΔΙΚΑΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ

#name_div {
min-height:500px;
height:auto !important;
height:500px;
}

Το min-height hack δουλεύει σε όλα τα βασικά προγράμματα πλοήγησης διαδικτύου (browsers) όπως IE6+, Mozilla/Firefox/Gecko, Opera 7.x+, Safari1.2+ και είναι έγκυρο (valid) για τα παγκόσμια πρότυπα W3C.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Αντιμετωπίστε το πρόβλημα του fixed height στα divs με την λύση του min-height hack. γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter