11Ιούν

Βρείτε τα κατάλληλα χρώματα για την ιστοσελίδα που σχεδιάζετε.

, 11 Ιουνίου 2008 | RESOURCES | 0 Σχόλια

Η επιλογή χρωμάτων αποτελεί μια κρίσιμη απόφαση στην κάθε κατασκευή ενός website. Τις περισσότερες φορές σχεδιάζετε ιστοσελίδες για εταιρίες που έχουν ήδη διαμορφώσει ένα χρωματικό θέμα που συνδυάζεται με την εταιρική ταυτότητα τους. Μερικές φορές όμως αναγκάζεστε να ξεκινήσετε από το μηδέν όταν πελάτες δεν έχουν κάποιο επίσημο λογότυπο και δεν έχουν καταλήξει σε κάποιο συνδυασμό χρωμάτων. Ευτυχώς υπάρχει μια πληθώρα πληροφοριών στο διαδίκτυο σχετικά με τα χρώματα και το ρόλο που παίζουν στην ψυχολογία του χρήστη – επισκέπτη και όχι μόνο, τα οποία μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε τα κατάλληλα χρώματα για την ιστοσελίδα που σχεδιάζετε.

Το Web design blog σας παρουσιάζει μία λίστα από ενδιαφέρουσες πηγές πληροφοριών σχετικά με τα χρώματα και την σημασία τους σε όλη την διαδικασία του design.

Άρθρα

Η ψυχολογία και η σημασία των χρωμάτων

Επιλέγοντας τα σωστά χρώματα

Εργαλεία

Υπάρχουν άπειρα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην επιλογή των χρωμάτων, σας παρουσιάζουμε τα πιο χρήσιμα:

Δείγματα από χρωματικά θέματα/ συνδυασμοί

Εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε ένα χρωματικό θέμα/συνδυασμό

Εργαλεία για να επιλέξετε χρώματα από μία εικόνα

Διάφορα άλλα εργαλεία

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Βρείτε τα κατάλληλα χρώματα για την ιστοσελίδα που σχεδιάζετε. γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter