11Φεβ

Flavour: Ένα Δωρεάν icon set

, 11 Φεβρουαρίου 2009 | ΔΩΡΕΑΝ ΥΛΙΚΟ | 2 Σχόλια

Ο Oliver Twardowski είναι ένας γραφίστας από τη Βόννη της Γερμανίας, ο οποίος σχεδίασε ειδικά για το Smashing Magazine και τους αναγνώστες του, ένα πολύ χρήσιμο icon set. Το συγκεκριμένο icon set περιλαμβάνει 177 εικονίδια υψηλής ποιότητας σε ανάλυση 48×48 pixels και είναι γενικού περιεχομένου (Internet, Office, κ.α.). Τα εικονίδια υπάρχουν σε .png και .psd, μορφή δίνοντας έτσι τη δυνατότητα σε όποιον θέλει να τα επεξεργαστεί και να τα αλλάξει φέρνοντάς τα στα μέτρα του.

Τα εικονίδια διατίθενται δωρεάν, επομένως μπορείτε ελεύθερα να τα κατεβάσετε και να τα χρησιμοποιήσετε, τόσο σε On line όσο και σε Off line projects. Δεν επιτρέπεται η μεταπώληση, ενοικίαση και οποιαδήποτε άλλη εκμετάλλευση τέτοιας μορφής.

flavour-preview
Το icon set μπορείτε να το κατεβάσετε από εδώ (Zip, 2.0 Mb)
Τα PSD αρχεία μπορείτε να τα κατεβάσετε από εδώ (Psd, 5.9 Mb)

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Flavour: Ένα Δωρεάν icon set γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

2 comments so far

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter