14Μαι

Πετυχημένο online Reputation management

, 14 Μάϊος 2008 | REPUTATION MANAGMENT | 1 Σχόλιο

Σύμφωνα με τον Nick Stamoulis του γνωστού Blog www.searchengineoptimizationjournal.com, ο Andy Beal είναι ο μεγαλύτερος γνώστης σχετικά με το Reputation management online (Διαχείριση φήμης on line). Έχει καταφέρει να γίνει τόσο πετυχημένος σε αυτό που κάνει ασκώντας μια προνοητική τακτική στη διαχείριση της online φήμης του και των πελατών του (pro-active approach to managing your online reputation).

Ο Nick Stamoulis πιστεύει πως οι καλύτερες τακτικές από αυτές που αναφέρει ο Andy Beal για την διαχείριση της φήμης μιας εταιρίας, ενός φυσικού προσώπου, ενός brand ή οτιδήποτε άλλο, είναι οι παρακάτω:

  1. Γραφτείτε στο Google Alerts για κάθε όρο που σας ενδιαφέρει και που πιστεύετε πως έχει σχέση με το στόχο σας. Έτσι μόλις εμφανίζεται κάτι στο Internet για εσάς, θα το μαθαίνετε αρκετά σύντομα.
  2. Ξεκινήστε να γράφετε blogs. Τουλάχιστον 1 είναι απαραίτητο για αρχή, αλλά στην συνέχεια θα πρέπει να αναπτύξετε περισσότερα και να γράφετε τακτικά σε όλα. Σκοπός σας είναι να δημιουργείτε όσο το δυνατόν περισσότερες σελίδες στο Internet που να επηρεάζουν θετικά τη φήμη σας.
  3. Πρέπει το Social Bookmarking να γίνει για σας συνήθεια. Κάθε τι που δημοσιεύετε πρέπει να το κάνετε άμεσα bookmark και να το προωθείτε μέσα από τα κοινωνικά σύνολα (Social communities) στα οποία είστε γραμμένος. Και αυτό γιατί πολλά από τα Social websites εμφανίζονται στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPs) δίνοντας στα άρθρα σας, άρα και στην εικόνα σας (ή των πελατών σας) μεγαλύτερη προβολή. Όσο περισσότερα θετικά γράφετε για τη φήμη σας, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να εμφανιστεί στις μηχανές αναζήτησης κάποιο άρθρο ή κάποιο forum post που να περιέχει αρνητικά σχόλια για εσάς (ή τους πελάτες σας).
  4. Γίνετε οπαδός του Article Marketing για να βοηθήσετε τη φήμη σας να εξαπλωθεί θετικά στο διαδίκτυο. Διαβάστε σχετικό άρθρο για τα article submission website για να μάθετε περισσότερα.

Υπάρχουν και άλλα online κανάλια επικοινωνίας και γνωστοποίησης του ονόματός σας (ή των πελατών σας). Να έχετε υπομονή και επιμονή και όσο ο χρόνος περνάει τόσο πιο κοντά θα βρίσκεστε σε μια πιο ασφαλή θετική εικόνα που δύσκολα θα μπορεί να αλλοιωθεί από κάποιον κακόβουλο ανταγωνιστή ή άγνωστο εχθρό.

Και μην ξεχνάτε, να βρίσκεστε πάντα σε ετοιμότητα παρακολουθώντας την φήμη σας στο διαδίκτυο. Αν γίνει κάτι και σπιλωθεί το όνομά σας, δύσκολα θα μπορέσετε να επανακάμψετε.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Πετυχημένο online Reputation management γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

One comment so far

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter