4Ιούν

Το Google «τιμωρεί» με -60 στα αποτελέσματα

, 4 Ιουνίου 2008 | ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ | 1 Σχόλιο

Κυκλοφορεί μια φήμη στα blog που ασχολούνται με το SEO στην Αμερική, πως το Google έχει ρυθμίσει τον αλγόριθμο του να «τιμωρεί» τα site που αγοράζουν links (Paid links) από άλλα websites. Η «τιμωρία» αυτή, σύμφωνα πάντα με τις φήμες, είναι ένα -60 στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Ας εξηγήσουμε όμως τι εννοούμε: Εάν έχετε ένα site που εμφανίζεται στην 3η θέση των αποτελεσμάτων του Google με μια λέξη ή φράση-κλειδί, αλλά έχετε αγοράσει για το site αυτό links από άλλους διαδικτυακούς τόπους, τότε είναι πιθανό το website σας να βρεθεί σύντομα στην θέση 63.

Αν και από το Google δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο επίσημα, έχει ωστόσο αναφερθεί από στέλεχος της εταιρείας σε δημόσια συζήτηση στα Google Groups.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Το Google «τιμωρεί» με -60 στα αποτελέσματα γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

One comment so far

  • Ted Says: Αύγουστος 27, 2008 at 1:40 μμ

    Είναι γεγονός ότι η συζήτηση για τέτοια φαινόμενα είναι μακρά. Εξάλλου παίζονται πολλά χρήματα αφενός για τη διαφήμιση που θα φέρει πρώτη σελίδα, αφετέρου χάνοντας χρήματα με τέτοιες πρακτικές (black hat seo). Υπάρχουν και στην Ελλάδα περιπτώσεις «επιβολής» ποινής, παρότι δεν το παραδέχονται αμφότερες οι πλευρές.

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter