23Απρ

Τα πλεονεκτήματα του Google Webmaster 20 Top Search Queries εργαλείου

, 23 Απριλίου 2008 | WEBMASTER TOOLS | 0 Σχόλια

Ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία στο οπλοστάσιο ενός SEO (Search Engine Optimizer) είναι τα Google Web Master tools. Τα Google Web Master tools προσφέρουν πολλές επιλογές παρακολούθησης ενός ή και περισσοτέρων domains.

Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες επιλογές του GWM tools είναι αυτή που λέγεται «Top 20 Queries tool». Χρησιμοποιώντας αυτή την επιλογή μπορείτε να δείτε ποιες είναι οι Top 20 λέξεις ή φράσεις-κλειδιά τις οποίες χρησιμοποιούν οι χρήστες για να βρίσκουν κάθε ένα από τα website σας και ακόμα πιο σημαντικό σε ποιες από αυτές κάνουν κλικ περισσότερο. Αυτή η πληροφορία θα σας φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη για 2 λόγους.

  1. Μέσα από αυτή την πληροφορία μπορείτε να δείτε πώς βρίσκουν το website σας οι χρήστες. Βλέπετε με ποιες λέξεις ή φράσεις-κλειδιά εμφανίζονται τα website σας στο διαδίκτυο και σε ποια θέση. Για παράδειγμα μπορείτε να δείτε ότι για τη λέξη «test» το website σας βγαίνει στην 5η θέση των Google SERPs (Search Engine Results Page).
  2. Συγκρίνοντας τους 2 πίνακες στο Top 20 Queries tool του Google Web Master tools μπορείτε να δείτε τι ρυθμίσεις πρέπει να κάνετε στο SEO (Search Engine Optimization) σας, ώστε να κερδίσετε περισσότερα κλικ.

Άλλη μια σημαντική πληροφορία που μπορεί να αποκομίσετε από τα αποτελέσματα αυτά είναι για ποιες λέξεις ή φράσεις κλειδιά θέλετε να έχετε αποτελέσματα στα SERPs αλλά δεν τα καταφέρνετε. Αν δεν καταφέρνετε να πετυχαίνετε τους στόχους σας, τότε θα καταλάβετε από τα αποτελέσματα ότι πρέπει να ξανασκεφτείτε την στρατηγική σας και ίσως να αυξήσετε το Link Popularity σας για να ενισχύσετε τους στόχους σας.

Μελετήστε τα αποτελέσματα του Top 20 Queries tool και χρησιμοποιήστε τις πληροφορίες για να συγκρίνετε τις δικές σας θέσεις στα SERPs για τις λέξεις-κλειδιά που σας ενδιαφέρουν με τις θέσεις των ανταγωνιστών σας.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Τα πλεονεκτήματα του Google Webmaster 20 Top Search Queries εργαλείου γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter