23Απρ

Καλό Πάσχα από το Web Design Blog

, 23 Απριλίου 2008 | Uncategorized | 0 Σχόλια

Το Web Design Blog, εύχεται σε όλους τους αναγνώστες του Καλό Πάσχα!

Αν και στο εξωτερικό οι εξελίξεις συνεχίζονται σε καθημερινή βάση, για το υπόλοιπο της μεγάλης εβδομάδας αλλά και τη Δευτέρα του Πάσχα, το Web Design Blog δεν θα δημοσιεύσει νέα άρθρα. Παρόλα αυτά, η ομάδα μας θα παρακολουθεί την κίνηση στην αγορά του Internet και του Web Design και θα δέχεται οποιαδήποτε επικοινωνία από εσάς, τους αναγνώστες του. Οπότε, εάν θέλετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, μπορείτε να επικοινωνήσετε ηλεκτρονικά στο webmaster@webdesignblog.gr. Θα χαρούμε να λάβουμε οποιοδήποτε σχόλιο.

Καλό Πάσχα!

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Καλό Πάσχα από το Web Design Blog γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter