8Μαι

Πως μπορεί το Google Hilltop Algorithm να επιρεάσει τα backlinks σας;

, 8 Μάϊος 2009 | INBOUND LINKS | 4 Σχόλια

Είναι σύνηθες, όταν ένας web master/ιδιοκτήτης site που είναι υπεύθυνος για περισσότερους από έναν διαδικτυακό τόπο, να θέλει να δημιουργήσει συνδέσμους μεταξύ τους. Δημιουργώντας συνδέσμους μεταξύ των sites του καταφέρνει να μοιράζει το link juice του ενός διαδικτυακού τόπου στον άλλο. Έμμεσος σκοπός του είναι να καταφέρει να βελτιώσει τη θέση εμφάνισης των websites του στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Το παραπάνω έχει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα όταν οι συνδεδεμένοι διαδικτυακοί τόποι, είναι και της ίδιας γενικής θεματολογίας. Π.χ. Ένα website ενός Web Agency, μπορεί να συνδεθεί με ένα blog σχετικά με το Web Design, Internet & SEO.

Τα παραπάνω ακούγονται πολύ θετικά για την προώθηση των website σας με SEO backlink μεθόδους από τον ένα διαδικτυακό τόπο στον άλλο και οι περισσότεροι επαγγελματίες έχουν ακολουθήσει αυτή τη μέθοδο για τη δημιουργία ποιοτικών συνδέσμων προς τα sites τους.

Δυστυχώς όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει. Σύμφωνα με τους SEO’s στην αντίπερα όχθη, οι μηχανές αναζήτησης και ιδιαίτερα το Google, κάθε φορά που εξετάζει τα links ενός διαδικτυακού τόπου προς έναν άλλον, ελέγχει και τα IP στα οποία φιλοξενούνται τόσο το ένα site, όσο και το άλλο. Sites που χρησιμοποιούν shared IP’s, αυτομάτως αγνοούνται γιατί θεωρούνται πως ανήκουν στον ίδιο ιδιοκτήτη. Έτσι τα backlinkings που γίνονται μεταξύ τους, απλά δεν λαμβάνονται υπόψη. Όχι μόνο τα sites με τις ίδιες IP αγνοούνται, αλλά το Google, εξετάζει το IP range του κάθε host που φιλοξενεί τα websites και αν ανήκουν στην ίδια IP range, τα αντιμετωπίζει με τον ίδιο τρόπο.

Όλα τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα του Hilltop Algorithm που έχει υιοθετηθεί εν μέρη από το Google με την ονομασία Google Hilltop Algorithm. Όμως, τι είναι αυτό και τι ακριβώς κάνει;

Με λίγα λόγια το Google Hilltop Algorithm εξετάζει την γενεαλογία ενός διαδικτυακού τόπου και κρατάει τα στοιχεία που συλλέγει σε αρχείο. Τα στοιχεία που εξετάζει είναι το Domain name, η IP διεύθυνση, το Whois Information και το Περιεχόμενο. Ο συνδυασμός των παραπάνω αποτελεί την γενεαλογική ταυτότητα του site και είναι μοναδική για κάθε ένα που εξετάζεται.

Ο παραπάνω αλγόριθμος δημιουργήθηκε επειδή κάποιοι επαγγελματίες του χώρου του SEO έχουν φτάσει στο σημείο να εκμεταλλεύονται τις σελίδες των websites τους με τέτοιο τρόπο ώστε να δημιουργούν μεταξύ τους πολλά backlinks, αν και τα backlinks είναι ουσιαστικά από τους ίδιους! Το Google λοιπόν, αποφάσισε πως τέτοιες κινήσεις είναι άδικες για άλλους ιδιοκτήτες ιστοσελίδων και εφάρμοσε το Google Hilltop Algorithm.

Ακόμα και έτσι, τα backlinks μπορούν να δημιουργηθούν μεταξύ διαδικτυακών τόπων που ανήκουν στον ίδιο web master/ιδιοκτήτη. Ο τρόπος που ξεπερνιέται το Google Hilltop Algorithm είναι να κάνετε host τα διαφορετικά websites σε διαφορετικούς παρόχους φιλοξενίας (hosting providers). Πριν όμως επιλέξετε τους διαφορετικούς σας παρόχους κάντε έναν έλεγχο να δείτε ότι δεν προσφέρουν φιλοξενία από το ίδιο IP range. Αυτό γίνεται μερικές φορές όταν μικρότεροι πάροχοι φιλοξενίας υπενοικιάζουν από άλλον μεγαλύτερο πάροχο που τους προσφέρει IPs από το ίδιο range.

Καλό web mastery!

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Πως μπορεί το Google Hilltop Algorithm να επιρεάσει τα backlinks σας; γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

4 comments so far

  • Πάνος Αλεφραγκής Says: Μαΐου 8, 2009 at 7:48 μμ

    Καταρχήν συγχαρητήρια για το πολύ κατατοπιστικό άρθρο σχετικά με το Google Hilltop Algorithm. Είναι μια όχι νέα διαδικασία από την Google που όμως στις μέρες μας αποκτά μεγάλη δύναμη αφού η ανάγκη για juicy backlinks είναι μεγάλη.
    Σίγουρα με αυτό τον τρόπο δυσκολεύεται η δουλειά πολλών SEOs αλλά δίνεται και η δυνατότητα για ανεύρεση νέων μεθόδων (white hat πάντα) για την προώθηση των ιστοσελίδων τους.
    Θα προσθέσω και το σύνηθες φαινόμενο των “εταιρικών» ή όχι blogs που κατασκευάζονται με μόνο σκοπό την ανταλλαγή link χωρίς να έχει ιδιαίτερη αξία το περιεχόμενο τους. Μάλιστα πολλά από αυτά έχουν link μόνο μεταξύ τους, δημιουργώντας για την Google «bad neighborhoods” και φυσικά να τιμωρούνται με τον ανάλογο τρόπο.
    Όλες αυτές νομίζω είναι πρακτικές που πλέον έχουν ξεπεραστεί και πρέπει να τις αφήσουμε πίσω. Είναι μία ευκαιρία για όλους εμάς να ανακαλύψουμε την δημιουργικότητα και την φαντασία μας στην ανεύρεση νέων πηγών καλού SEO.

    Απάντηση
  • Σπύρος Παπασπυρόπουλος | Web Professional Says: Μαΐου 8, 2009 at 10:31 μμ

    Πάνο καταρχάς σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια. Συμφωνούμε με όσα ανέφερες παραπάνω και ελπίζουμε και εμείς πως όλο και περισσότεροι συνάδελφοι θα υιοθετήσουν νέες και πιο δημιουργικές White hat τακτικές SEO.

    Απάντηση
  • Ioannis Says: Μαΐου 11, 2009 at 5:04 μμ

    Οκ, συμφωνώ με όλα τα παραπάνω αλλά τι γίνετε στην περίπτωση που χρησιμοποιούμε διαφορετικά άτομα την ίδια εταιρεία hosting και κάνουμε ανταλλαγή link? Site δηλαδή που δεν ανήκουν στον ίδιο webmaster άλλα τυχαίνει να έχουν κοινό περιεχόμενο (είναι και τα δύο επιχειρήσεις μη ανταγωνιστικές στην Πάρο ) ?? Με αυτό τον αλγόριθμο ουσιαστικά πρέπει να φιλοξενούμε τα site μας από παρόχους του εξωτερικού και μάλιστα ιδιοκτήτες μικρών server πράγμα που φαντάζομαι ότι θα έχει μεγαλύτερο κόστος.

    Απάντηση
    • Σπύρος Παπασπυρόπουλος | Web Professional Says: Μαΐου 12, 2009 at 11:08 πμ

      Ο προβληματισμός σου είναι σωστός. Πιστεύω πως εφόσον η Google εξετάζει και τα άλλα στοιχεία, μεταξύ αυτών και το το Whois Information, δεν θα έχεις πρόβλημα. Το Whois Information δείχνει ουσιαστικά σε ποιόν ανήκει ένα domain. Το άρθρο αναφέρεται περισσότερο σε όσους θέλουν να ανεβάσουν εσκεμμένα το SEO ranking τους με την δημιουργία δεύτερου και τρίτου website με σκοπό το backlinking. Αυτό γίνεται συνήθως από άτομα με το ίδιο το Whois Information. Αν όμως θέλουν να ξεφύγουν από το Google Hilltop Algo, θα πρέπει να βάλουν το χέρι στην τσέπη και να δημιουργήσουν τις προϋποθέσεις, ώστε η Google να μην καταλάβει ότι πρόκειται για τα ίδια πρόσωπα ή εταιρίες. Δηλαδή, να κλείσει κάποιος άλλος το κάθε domain και να κάνουν host σε διαφορετικούς hosts το κάθε ένα. Αυτό θα προσφέρει σημαντική αύξηση της θέσης του ενδιαφερόμενου website στα SERPS.
      Αν δεν ακολουθήσεις τα παραπάνω βήματα (το παραπάνω δεν είναι κάτι που προτείνει το Web Design Blog, απλά το αναφέρουμε σαν επιχείρημα στον λόγο μας) τότε θα είσαι σωστός απέναντι στο Google, αλλά ίσως να μην έχεις τα αποτελέσματα που θέλεις.
      Έχω όμως κάποιες ερωτήσεις; Όταν λες κοινό περιεχόμενο αλλά σε μη ανταγωνιστικά website, τι εννοείς; Πως μπορεί να έχουν κοινό περιεχόμενο χωρίς να είναι ανταγωνιστικά; Και σε τι βαθμό είναι κοινό το περιεχόμενό τους; Είναι πολλά τα σημεία που πρέπει να εξεταστούν ώστε να ξέρουμε με ακρίβεια ποιες θα είναι οι συνέπειες, αν αυτές υπάρχουν για την περίπτωσή σου.

      Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter