16Σεπ

Twitter – μέρος 7ο. Οι χρήσεις του Twitter

, 16 Σεπτεμβρίου 2008 | SOCIAL NETWORKING | 0 Σχόλια

Στο προηγούμενο άρθρο μας Twitter – μέρος 6ο. Twitter applications. Εφαρμογές που σας φέρνουν πιο “κοντά” στο Twtter , το www.webdesignblog.gr παρουσίασε μερικά από τα πιο χρήσιμα on line applications και websites που χρησιμοποιεί το Twitter API. Στο σημερινό άρθρο, θα παρουσιάσουμε τους διάφορους τρόπους χρήσης του Twitter βλέποντας πώς μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε για να πετύχουμε ποικίλους στόχους.

Προσωπική / εταιρική προβολή
Το brand σας, είτε αυτό είναι προσωπικό (Το όνομά σας) είτε είναι εταιρικό, όσο περισσότερο το προβάλλετε, τόσο το καλύτερο για εσάς. Το Twitter βοηθάει πολύ στην προβολή του brand σας αν το συνδέσετε με το εταιρικό ή προσωπικό σας RSS feed. Π.χ. η εταιρεία Ν. ΑΜΑΡΑΝΤΟΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ & ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ που διατηρεί Twitter account, το χρησιμοποιεί για να ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους για Events και άλλα αξιοσημείωτα γεγονότα σε συνδυασμό με το Newsletter, το εταιρικό RSS Feed του και το ίδιο το Website. Με αυτόν τον τρόπο έχει προσθέσει άλλο ένα κανάλι επικοινωνίας σε ό,τι αφορά την προβολή του.

Πηγές απόψεων
Είναι πολύ ενδιαφέρον το γεγονός ότι αναπτύσσεται μια συζήτηση στο Twitter γύρω από ένα θέμα, με αποτέλεσμα να παρατίθενται πολλές γνώμες οι οποίες αποτελούν -τις περισσότερες φορές -αξιοσημείωτες πηγές απόψεων. Οπότε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Twitter είτε για έρευνα, είτε για να αναπτύξετε κάποιο πολιτικό, αθλητικό ή οποιοδήποτε άλλο θέμα.

Πηγή γνώσης
Δουλεύετε, ή γράφετε κάποια εργασία και έχετε κάποια απορία; Σας βασανίζει η απάντηση σε ένα ερώτημα; Μπορείτε να κάνετε Login στο Twitter και να θέσετε το ερώτημα στους φίλους σας και στον κόσμο του Twitter γενικότερα. Σύντομα θα αρχίσουν να καταφθάνουν οι απαντήσεις που αφορούν το ερώτημά σας.

Γνωριμίες επαγγελματικές / προσωπικές
Το Twitter είναι εργαλείο το οποίο προωθεί την κοινωνικοποίηση (Socializing). Το Socializing δημιουργεί τις προϋποθέσεις για γνωριμίες σε διάφορα επίπεδα. Προσωπικά και επαγγελματικά. Έτσι, μπορεί μέσα από το Twitter να γνωρίσετε τον/την μελλοντικό(ή) συνεργάτη, πελάτη, ακόμα και το… έτερον σας ήμισυ(!).

Ενημέρωση (Γενική, ειδική, κλπ)
Τα μεγαλύτερα ειδησεογραφικά δίκτυα όπως το BBC το CNN κ.α., πολλές εταιρείες, οργανισμοί, ομάδες, συγκροτήματα κλπ, χρησιμοποιούν το Twitter για να προωθούν τα νέα τους. Εσείς με την σειρά σας μπορείτε να γραφτείτε στα Twits τους και να λαμβάνετε τις ενημερώσεις αυτές, την ώρα που εκείνες εξελίσσονται.

Δικτύωση / πελάτες – συνεργάτες
Εκτός από το να βρείτε πελάτες και συνεργάτες, μπορείτε να δημιουργήσετε και να διατηρήσετε ένα δίκτυο το οποίο θα μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε επαγγελματικά και να το χρησιμοποιήσετε προς όφελος δικό σας ή της εταιρείας σας.

Κάλυψη γεγονότων
Εάν είστε blogger, ή δημοσιογράφος, ή απλά σας αρέσει να στέλνετε Live μηνύματα στον κόσμο, τότε το Twitter μπορεί να σας βοηθήσει για να καλύψετε διάφορα γεγονότα και να τα «Twittάρετε» την ώρα και την στιγμή που αυτά γίνονται.

Personal Messaging αντί ενός IM
Η φύση του Twitter δίνει την άνεση στους χρήστες της πλατφόρμας να τη χρησιμοποιούν και σαν ένα είδος IM, μέσω της χρήσης Direct μηνυμάτων. Αυτό έχει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα με τη χρήση εργαλείων όπως το Twhirl.

Για αποκομιδή traffic στο site σας
Θέλετε να φέρετε κόσμο στην ιστοσελίδα ή στο Blog σας; Τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Twitter για να προσελκύσετε χρήστες και να αυξήσετε έτσι το traffic σας. Το traffic από το Twitter δεν διαρκεί, οπότε θα πρέπει να γίνεται συχνή χρήση του για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Εδώ ολοκληρώνεται η παρουσίαση των χρήσεων του Twitter αλλά και της σειράς Twitter η οποία εξελίχθηκε σε 7 μέρη. Εάν δεν διαβάσατε τα προηγούμενα άρθρα μπορείτε να τα επισκεφτείτε όλα πηγαίνοντας στην σελίδα Twitter στο Web Design Blog.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Twitter – μέρος 7ο. Οι χρήσεις του Twitter γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter