9Μαρ

Η απόλυτη λίστα για το jQuery.

, 9 Μαρτίου 2009 | JQUERY | 2 Σχόλια

Από τότε που πρώτο-παρουσιάστηκε το jQuery στις 11 Ιανουαρίου το 2006 από τον John Resig, κανείς δεν πίστευε πως θα είχε τόσο μεγάλη ανταπόκριση από την διαδικτυακή κοινότητα. Μέσα σε μια διετία και μετά την ανακοίνωση το Σεπτέμβριο του 2008 πως η Microsoft και η Nokia θα υιοθετήσουν το jQuery στην επίσημη τεχνολογική πλατφόρμα ανάπτυξης τους, κατάφερε να εδραιωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, παρέχοντας πολύπλευρες λύσεις στο τρόπο εμφάνισης περιεχόμενου ενός διαδικτυακού τόπου. Πλέον όλο και περισσότεροι επαγγελματίες και εταιρίες χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη τεχνολογία (JavaScript library) , σχεδιάζοντας websites με καλύτερο navigation / UI προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία στους σημερινούς χρήστες του διαδικτύου.

Το WDB σας παρουσιάζει μια αξιόλογη λίστα συνδέσμων που περιλαμβάνουν χρήσιμο υλικό, tutorials, plugins για όσους θέλουν να γνωρίσουν το jQuery και να το εφαρμόσουν στη δουλειά τους.

Ξεκινώντας το jQuery

screenshot

Τα καλύτερα posts που έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο σχετικά με jQuery resources, tutorials & plugins:

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Η απόλυτη λίστα για το jQuery. γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

2 comments so far

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter