28Σεπ

Ενδιαφέρον και χρήσιμο jQuery Visual Cheat Sheet για το αρχείο σας.

, 28 Σεπτεμβρίου 2009 | JQUERY | 1 Σχόλιο

Κυκλοφόρησε πρόσφατα ένα χρήσιμο και πρακτικό Visual Cheet sheet το οποίο περιλαμβάνει ουσιαστικές πληροφορίες και παραδείγματα για το jQuery 1.3. Είναι σχεδιασμένο από το γνωστό Antonio Lupetti / Woork blog και διατίθεται δωρεάν για τους ενδιαφερόμενους επαγγελματίες του διαδικτύου, που χρησιμοποιούν jQuery στα websites και στις εφαρμογές τους.

Download cheat sheet

Το αρχείο συνολικά περιέχει έξη (6) σελίδες με πλήρη αναφορά στο jQuery API προβάλλοντας λεπτομερείς περιγραφές και δείγματα κώδικα. Απευθύνεται σε web designers – developers και αποτελεί ένα εγχειρίδιο γρήγορης αναφοράς με οπτικό στυλ εύκολης ανάγνωσης.

– Πατήστε στο γραφικό να περιηγηθείτε στο διαδικτυακό τόπο αποθήκευσης –

Περισσότερες πληροφορίες

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Ενδιαφέρον και χρήσιμο jQuery Visual Cheat Sheet για το αρχείο σας. γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

One comment so far

  • mimos Says: Σεπτέμβριος 29, 2009 at 9:15 πμ

    lol, αν ψάξει κανείς το google για jQuery Visual Sheet, θα βρει το site που αναφέρετε.

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter