1Δεκ

Reputation Management στο Twitter

, 1 Δεκεμβρίου 2008 | REPUTATION MANAGMENT | 0 Σχόλια

Σε προηγούμενα άρθρα, έχουμε αναφερθεί στο Reputation Management και στο πόσο σημαντικό είναι για έναν επαγγελματία ή μια εταιρία να γνωρίζει τι λένε οι χρήστες στο internet σχετικά με το brand ή το όνομά του. Το βασικό εργαλείο ενός Rep Manager, είναι το Google Alerts. Πλέον όμως, δεν γίνονται μόνο αναφορές σε blogs, sites και forums. Η πλατφόρμα του Twitter φιλοξενεί εκατομμύρια χρήστες οι οποίοι συμμετέχουν σε σύντομες «Twittero-συζητήσεις». Αυτές οι συζητήσεις μπορεί να συμπεριλαμβάνουν αρνητικά ή θετικά σχόλια για εσάς ή το brand σας.

Το Google Alerts, δεν είναι όμως το εργαλείο που θα σας βοηθήσει να βρείτε αυτό που ψάχνετε στο Twitter. Για να καλύψετε λοιπόν το κενό αυτό ο καλύτερος τρόπος είναι με τη χρήση της Δωρεάν υπηρεσίας Tweetbeep. Τι είναι όμως το Tweetbeep ακριβώς και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;

Τι είναι;

Το Tweetbeep είναι μία Reputation Management on line εφαρμογή, η οποία σας επιτρέπει να κάνετε track τα πάντα που αναφέρονται σε εσάς ή το brand σας στην πλατφόρμα του Twitter.

Κάτι δηλαδή σαν το Google Alerts, αλλά για αποκλειστικά για το Twitter.

Πώς το χρησιμοποιείτε;

Αρχικά πρέπει να γραφτείτε στην υπηρεσία. Το Tweetbeep σας προσφέρει από την πρώτη κιόλας οθόνη τη φόρμα εγγραφής. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε τα πεδία και να γίνετε μέλος της υπηρεσίας. Αυτό είναι το τυπικό κομμάτι της εφαρμογής. Στην συνέχεια αφού κάνετε Login με το password σας, θα βρεθείτε σε μια σελίδα που θα μπορείτε να εισάγετε τις παραμέτρους για το πρώτο σας Alert.

Από ότι θα δείτε, υπάρχουν 2 τύποι Alerts. Ο ένας αναφέρεται σε λέξεις κλειδιά, και ο άλλος σε domain URLs. Και τα 2 είναι σημαντικά, ιδιαίτερα αν θέλετε να κάνετε monitor και χρήστες του Twitter που postάρουν links προς τα site που σας ενδιαφέρουν.

Keyword monitoring


Η πρώτη επιλογή η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να ψάχνετε για μια φράση ή λέξη-κλειδί ουσιαστικά σας ενημερώνει με mail κάθε φορά που κάποιος χρήστης του Twitter αναφέρει μια λέξη που σας ενδιαφέρει. Η λέξη αυτή μπορεί να είναι το όνομά σας, το brand σας ή οτιδήποτε άλλο σας αφορά. Ακόμα, μπορείτε να περιορίσετε το Monitoring σε ένα συγκεκριμένο χρήστη του Twitter. Το καλό είναι ότι δεν χρειάζεται να τον ακολουθείτε (follow) και έτσι ο χρήστης αυτός δεν μπορεί να γνωρίζει ότι παρακολουθείτε τι λέει.

Domain monitoring

Η δεύτερη επιλογή αναφέρεται σε monitoring domain URLs. Πολλές φορές θα έχετε δει χρήστες να «postάρουν» links στο twitter προς άλλα sites. Με τη χρήση της επιλογής αυτής, μπορείτε να κάνετε monitor όλους όσους κάνουν Link προς τα sites που σας ενδιαφέρουν. Αυτά μπορεί να είναι δικά σας, ανταγωνιστών σας, αλλά και άσχετα sites εντελώς, τα οποία απλά σας ενδιαφέρουν σε προσωπικό επίπεδο.

Σε γενικές γραμμές το Tweetbeep προσφέρει μια πολύ χρήσιμη υπηρεσία. Σας προτείνουμε να τη δοκιμάσετε ώστε να αποκτήσετε ένα ακόμα κανάλι για να ελέγχετε τι λένε για εσάς και το brand σας on line.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Reputation Management στο Twitter γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter