26Μαρ

Βγήκε η νέα έκδοση Google Panda 3.4

, 26 Μαρτίου 2012 | ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ | 0 Σχόλια

Μέσος χρόνος ανάγνωσης άρθρου: 1 λεπτό

Σύμφωνα με τα τελευταία νέα, η Google σε πρόσφατο Tweet  ανανακοίνωσε τη νέα έκδοση του Google Panda.

Panda refresh rolling out now. Only ~1.6% of queries noticeably affected. Background on Panda: goo.gl/mTKCH.

Δεν αναφέρθηκαν σε κάποια έκδοση του Panda, αλλά μπορεί να είναι η 3.4 ή η 4. Το σημαντικό πάντως είναι πως αυτή τη φορά θα επηρρεαστεί το 1.6% των αναζητήσεων. 

Αυτό σημαίνει ότι αν όντως γίνονται  τουλάχιστον 1δις αναζητήσεις την ημέρα στη γνωστή μηχανή αναζήτησης, τότε καθημερινά 16.000.000 από αυτές θα παρουσιάζουν διαφορετικά αποτελέσματα.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Βγήκε η νέα έκδοση Google Panda 3.4 γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter