4Σεπ

On-site SEO και Off-site SEO

, 4 Σεπτεμβρίου 2008 | VARIOUS SEO TIPS | 0 Σχόλια

Έχει αναφερθεί παλαιότερα στο Web Design Blog, τι είναι το SEO (Search Engine Optimization). Στο άρθρο αυτό είχε γίνει αναφορά σε έναν άτυπο διαχωρισμό του SEO σε White Hat SEO και σε Black Hat SEO.

Στο σημερινό άρθρο θα αναλυθεί το SEO από μια άλλη οπτική γωνία. Θα μιλήσουμε για το On-site SEO και το Off-Site SEO. Ας δούμε περί τίνος πρόκειται το καθενα:

On-Site SEO

Είναι όλες οι ενέργειες Search Engine Optimization που γίνονται από τον Web Developer, τον Web Master ή τον SEO (SE Optimizer με τεχνικές γνώσεις), στον κώδικα του website/blog ώστε να γίνει αυτό πιο φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης.

Οι ενέργειες αυτές είναι πολλές και είναι σχετικές με τον τρόπο που θα γίνει το authoring του διαδικτυακού τόπου αλλά και ο προγραμματισμός της. Μερικά από τα σημεία που αγγίζει το On-Site SEO είναι τα:

  • Page Title Tag
  • Meta Descriptions
  • Keyword Meta Tags
  • Robots Metatag
  • Heading Tags (H1, H2, H3 etc) – Προσοχή μην χρησιμοποιείτε πάνω από ένα H1 Tag σε κάθε σελίδα.
  • Τον αριθμό των επαναλαμβανόμενων λέξεων σε κάθε σελίδα. Υπάρχει ένας άτυπος κανόνας που υποστηρίζει πως μια λέξη ή φράση δεν πρέπει να επαναλαμβάνεται περισσότερο από 7 φορές.
  • Links των σελίδων του διαδικτυακού τόπου μεταξύ τους.
  • Links προς άλλες εξωτερικές πηγές
  • Σωστά γραμμένα ALT Attributes
  • Καλογραμμένα URL
  • Σωστή χρήση των Bold και Italics γραμματοσειρών.
  • Καλογραμμένος και Valid (πιστοποιημένος) κώδικας από το W3C.

…και πολλά ακόμα.

Off-Site SEO

Είναι όλες οι ενέργειες Search Engine Optimization που γίνονται από τον SEO, τον Web Developer, ή τον Web Master ώστε να αποκτήσει link popularity ο διαδικτυακός του τόπος.

Δηλαδή, είναι η συνεχής προσπάθεια του υπεύθυνου να δημιουργεί συνδέσμους από άλλους διαδικτυακούς τόπους προς τον δικό του. Αυτό το πετυχαίνει με διάφορους τρόπους. Μερικοί από αυτοί είναι:

  • Να γράφει πολύ καλό περιεχόμενο για το Website / Blog δημιουργώντας ενδιαφέρουσα πληροφορία, προς την οποία θα θελήσουν οι αναγνώστες να δημιουργήσουν σύνδεσμο.
  • Να καταχωρήσει το website του σε όσο το δυνατόν περισσότερες μηχανές αναζήτησης, directories και Social Networks μπορεί.
  • Να δημιουργήσει κανάλια επικοινωνίας με άλλα site ζητώντας από αυτά να συνδέονται στο δικό του site.

..και πολλά ακόμα.

Διαχωρίζοντας το SEO σε On-site SEO και σε Off-Site SEO, σας δίνεται η δυνατότητα να οργανώνετε καλύτερα τις ενέργειές σας όταν ετοιμάζετε μια συνολική ενέργεια SEO για κάποιον πελάτη σας.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο On-site SEO και Off-site SEO γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter