10Ιούν

Οδηγός χρήσης για το Plurk. Για τον νέο και για τον έμπειρο χρήστη.

, 10 Ιουνίου 2008 | SOCIAL NETWORKING | 3 Σχόλια

plurk-logoΠολλοί θα έχετε ακούσει για τη νέα επανάσταση στις Micro Blogging πλατφόρμες που ονομάζεται Plurk. Το Plurk είναι μια micro blogging εφαρμογή βασισμένη στο concept του Time Line. Δηλαδή, όλα τα micro posts εμφανίζονται σε μια χρονική γραμμή, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους χρήστες να μπορούν να δούν τις συζητήσεις τους «μέσα στον χρόνο».

Το Web Design Blog, έχοντας μελετήσει τον τρόπο λειτουργίας του Plurk σάς παραθέτει μια σειρά από εντολές που θα σας φανούν χρήσιμες και θα σας βοηθήσουν να εμπλουτίσετε την εμπειρία σας στο Plurk. Για να είναι πιο κατανοητά τα παρακάτω σάς συμβουλεύουμε να διαβάσετε πρώτα ένα πολύ καλό άρθρο από το Metablogging.gr, το οποίο εξηγεί τι είναι το Plurk «Plurk: το microblogging γίνεται mainstream;«.

Αν διαβάσατε το παραπάνω και δημιουργήσατε το λογαριασμό σας, μπορείτε τώρα να χρησιμοποιήσετε τα παρακάτω στις συζητήσεις σας:

Link σε άλλους
Για να κάνετε Link σε άλλο χρήστη δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε την κλασσική μέθοδο με το @ μπροστά από το όνομα του χρήστη που επιθυμείτε να linkάρετε (χωρίς κενό). Δηλαδή αν θέλετε να δημιουργήσετε ένα link στον χρήστη Spyros, θα γράψετε @spyros.

Italics
Αν θέλετε να γράψετε κάτι σε Italics τότε πρέπει να συμπεριλάβετε την λέξη ή φράση που θέλετε να κάνετε Italics σε μονούς αστερίσκους. Οπότε αν θέλετε να κάνετε την φράση Web Design Blog να φαίνεται Italics, θα τη γράψετε: *Web Design Blog*.

Bold
Oμοίως, αν θέλετε να γράψετε κάτι σε bold, τότε πρέπει να συμπεριλάβετε τη λέξη ή φράση που θέλετε να κάνετε bold σε διπλούς αστερίσκους. Οπότε αν θέλετε να κάνετε την φράση Web Design Blog να φαίνεται bold, θα τη γράψετε: **Web Design Blog**.

Underline
Αν θέλετε να υπογραμμίσετε μια λέξη ή φράση τότε πρέπει να τη συμπεριλάβετε σε διπλά underscores (_) ή αλλιώς «κάτω παύλα». Οπότε αν θέλετε να υπογραμμίσετε την φράση Web Design Blog θα την γράψετε: __Web Design Blog__.

Link σε site
Εκτός από το να βάλετε το Link μέσα στο Post σας με απλό copy-paste (μαζί με το http://), μπορείτε να εισάγετε σύνδεσμο σε μια λέξη ή φράση, όπως γίνεται και με την (X)HTML. Για να το πετύχετε αυτό, θα πρέπει να γράψετε πρώτα το Link που θέλετε να ανοίξει όταν θα κάνει κάποιος κλικ και στη συνέχεια μέσα σε παρενθέσεις τη λέξη που θα χρησιμοποιηθεί σαν σύνδεσμος. Επομένως, αν θέλετε να μοιραστείτε ένα σύνδεσμο θα γράψετε για παράδειγμα, http://www.webdesignblog.gr (Web Design Blog) και οι «συνομιλητές» σας θα δούν το σύνδεσμο Web Design Blog.

Timeline scrolling
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να κάνετε scroll το Timeline σας: Είτε να το σύρετε με το ποντίκι σας (drag and drop), είτε να το κουνήσετε με το mouse scroller σας (εφόσον το ποντίκι σας βρίσκεται πάνω από το Timeline), είτε με τα κουμπιά «αριστερά – δεξιά» του keypad, είτε πατώντας τα μπλε μεγάλα βέλη που εμφανίζονται όταν μετακινείτε το ποντίκι στις άκρες του Timeline.

Χρήση RSS από Plurk
Απλά πατήστε στο μεγάλο RSS εικονίδιο που βρίσκεται κάτω δεξιά στην οθόνη του προφίλ σας. Θα εμφανιστεί η επιλογή αποθήκευσης του RSS αρχείου σας στον Reader που χρησιμοποιείτε.

Εισαγωγή video και φωτογραφιών
Το Plurk μέχρι σήμερα υποστηρίζει τις παρακάτω υπηρεσίες:

  • YouTube: Κάντε Plurk το URL της σελίδας του video page
    Παράδειγμα: http://www.youtube.com/watch?v=1k08yxu57NA
  • TinyPic: Κάντε Plurk το URL της φωτογραφίας απευθείας
    Παράδειγμα: http://i29.tinypic.com/2yjy9m8.jpg
  • ImageShack: Κάντε Plurk το URL της φωτογραφίας απευθείας
    Παράδειγμα: http://img223.imageshack.us/img223/8485/33984386yk2ul9.jpg
  • Photobucket: Κάντε Plurk το URL της φωτογραφίας απευθείας
    Παράδειγμα: http://i181.photobucket.com/albums/x177/les78/nature.jpg
  • Flickr: Κάντε Plurk το URL της σελίδας με τη φωτογραφία
    Παράδειγμα: http://www.flickr.com/photos/visualpanic/233508614/

Αξίζει να σημειωθεί, ότι εκτός από τις παραπάνω υπηρεσίες photo sharing, μπορείτε να εισάγετε στο Plurk link προς οποιαδήποτε φωτογραφία σε οποιδήποτε server. Θα δουλέψει κανονικά.

Καλό Plurking!

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Οδηγός χρήσης για το Plurk. Για τον νέο και για τον έμπειρο χρήστη. γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

3 comments so far

  • Κωνσταντίνος Says: Ιούνιος 23, 2008 at 11:32 πμ

    Εσείς πιο πιστεύετε πως είναι καλύτερο ; Twitter ή Plurk ;

    Απάντηση
  • Σπύρος Παπασπυρόπουλος | Internet Specialist Says: Ιούνιος 23, 2008 at 12:12 μμ

    Καλημέρα Κωνσταντίνε,
    Και τα 2 εργαλεία έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Στο http://www.webdesignblog.gr πιστεύουμε πως δεν είναι η μια πλατφόρμα καλύτερη από την άλλη, απλά είναι διαφορετικές. Θα μπορούσαμε στο μέλλον να παραθέσουμε αυτά τα υπέρ και τα κατά σε ένα post, έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να κάνουν πιο εύκολα την επιλογή που τους ταιριάζει. Μέχρι στιγμής κάτι τέτοιο δεν είναι στο πρόγραμμα, αλλά πιστεύουμε ότι θα ήταν ενδιαφέρον.

    Απάντηση
  • kyanoun Says: Μάρτιος 26, 2009 at 9:42 πμ

    Μπράβο ρε παιδιά, thanks για το post και ήμουν έτοιμος να αρχίσω τις ερωτήσεις πώς και τι… :)

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter