4Μαρ

Twitter SERPs στο Google με Greasemonkey

, 4 Μαρτίου 2009 | REPUTATION MANAGMENT | 0 Σχόλια

Τον τελευταίο καιρό η αναζήτηση των Tweets γίνεται όλο και πιο σοβαρή υπόθεση, ιδιαίτερα τώρα που το On Line Reputation management είναι κάτι που απασχολεί όχι μόνο τις εταιρίες αλλά και τους ιδιώτες.

x2interactive

Το Blog MT-Hacks έχοντας αυτό κατά νου, αποφάσισε και υλοποίησε ένα Greasmonkey add-on για τον Firefox το οποίο προσθέτει στα αποτελέσματα του Google και αποτελέσματα από το Twitter Search. Έτσι, ενώ ψάχνετε για ένα keyword ή key phrase στο διαδίκτυο με την μηχανή του Google, δεν εμφανίζονται στα SERP’s (Search Engine Results Page) σας μόνο τα αποτελέσματα που προσφέρει η γνωστή μηχανή αναζήτσης, αλλά και τα αντίστοιχα αποτελέσματα του Τwitter Search.

Για να εγκαταστήσετε αυτό το Greasemonkey script θα πρέπει αρχικά να εκγαταστήσετε το Greasemonkey add-on το οποίο είναι αποκλειστικά για Firefox και στη συνέχεια να εγκαταστήσετε το «Twitter Search Results on Google» script.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Twitter SERPs στο Google με Greasemonkey γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter