7Μαρ

Δώστε περιορισμένο access σε τρίτους στα Google Webmaster Tools

, 7 Μαρτίου 2012 | WEBMASTER TOOLS | 1 Σχόλιο

Μέσος χρόνος ανάγνωσης άρθρου: 10 λεπτά

Χθες η Google ανακοίνωσε μια νέα λειτουργία στα Google Webmaster Tools η οποία παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Πλέον οι πιστοποιημένοι ιδιοκτήτες (verified owner) ενός διαδικτυακού τόπου , θα μπορούν να μοιράζονται τα δεδομένα τους με τρίτους, χωρίς να τους παραχωρούν πλήρη δικαιώματα διαχείρισης του λογαριασμού τους. Αυτό το νέο έρχεται να λύσει το πρόβλημα διαμοιρασμού πληροφοριών μεταξύ συνεργατών και πελατών. Τώρα ο εκάστοτε webmaster θα μπορεί να μοιράζεται άφοβα τα στατιστικά του χωρίς να έχει το άγχος μην τυχόν και πάει κάτι στραβά.

Στο επίσημο blog της, η Google δείχνει τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να ενεργοποιήσετε αυτή την λειτουργία μέσα από μια σειρά από απλές οδηγίες συνοδευόμενες από εικόνες. Το Web Design Blog σας παρουσιάζει αυτά τα βήματα στα Ελληνικά για τη διευκόλυνσή σας.
1. Στην αρχική σελίδα του GWT, πατήστε στο drop down menu με τίτλο Manage site τον σύνδεσμο Add or remove users.

Manage site drop down μενού

2. Πατώντας το σύνδεσμο, θα μεταβείτε στη σελίδα διαχείρισης των χρηστών (User administration page), όπου μπορείτε να προσθέσετε μέχρι και 100 χρήστες και να τους ορίσετε πλήρη (Full) ή περιορισμένα (Restricted) δικαιώματα. Οι χρήστες με πλήρη δικαιώματα μπορούν να προσθέτουν και άλλους χρήστες. Ο κάθε χρήστης που δημιουργείται μέσα από αυτό το πάνελ διαχείρισης είναι άμεσα συνδεδεμένος με το domain με το οποίο του έχει οριστεί από τον πιστοποιημένο ιδιοκτήτη. Αυτό σημαίνει πως αν ο πιστοποιημένος ιδιοκτήτης επιλέξει να διαγράψει τον χρήστη με τα πλήρη δικαιώματα, ο ίδιος ο χρήστης αλλά και όλοι οι χρήστες που έχει δημιουργήσει αυτός με την σειρά του, χάνουν κάθε δικαίωμα πρόσβασης στο GWT.
Διαχείριση δικαιωμάτων χρηστών
3. Ένας χρήστης με πλήρη δικαιώματα έχει το δικαίωμα πρόσβασης σε όλα τα δεδομένα και μπορεί  να ελέγχει διάφορες πληροφορίες, όπως να αλλάζει τις ρυθμίσεις του website κ.α. Ο χρήστης με περιορισμένα δικαιώματα μπορεί μόνο να βλέπει τα δεδομένα του domain στο GWT και να κάνει μικρές λειτουργίες, όπως να ρυθμίζει τα μηνύματα που λαμβάνει στον λογαριασμό του κλπ. Οι χρήστες με περιορισμένα δικαιώματα θα βλέπουν έναν δείκτη Restricted Access σε διάφορα σημεία στο GWT.
Ένδειξη Restricted AccessΈνδειξη Restricted Access
4. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματα των χρηστών, μπορεί να διαβάσετε το Άρθρο Κέντρου Βοήθειας Δικαιωμάτων Χρηστών.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Δώστε περιορισμένο access σε τρίτους στα Google Webmaster Tools γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

One comment so far

  • SEO marketing Says: Ιανουάριος 31, 2014 at 10:50 πμ

    Πολύ χρήσιμη πληροφορία ειδικά για όσους θέλουν να έχουν πρόσβαση σε ιστοσελίδες πελατών τους για την βελτιστοποίηση τους (search engine optimization) χωρίς να μπορούν να κάνουν οποιεσδήποτε αλλαγές. Τα Google Webmaster Tools είναι ένα αναντικατάστατο εργαλείο το οποίο βελτιώνεται συνεχώς. Με έχουν εκπλήξει ευχάριστα οι πληροφορίες που αυτά δίνουν για τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας αναφορικά με το φύλο τους, την ηλικία τους και τα ενδιαφέροντα τους. Προφανώς συλλέγει πληροφορίες μέσω των διαφόρων εργαλείων που έχει (πχ Gmail, Google+) και τις ενσωματώνει στα Webmaster Tools της, awesome.

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter