18Ιούν

Search Engine Optimization Analytics

, 18 Ιουνίου 2008 | ANALYTICS | 0 Σχόλια

Ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία ενός Web Designer, ενός Internet Marketer και ενός Search Engine Optimizer είναι τα Search Engine Optimization Analytics. Οι πληροφορίες που μπορούν να αντληθούν από τα προγράμματα αυτά είναι πολύ χρήσιμες και μπορούν να σας «πουν» πολλά πράγματα τα οποία να σας βοηθήσουν να πάρετε πιο σωστές αποφάσεις για το μέλλον του διαδικτυακού σας τόπου. Υπάρχουν πολλά Search Engine Optimization Analytics τα οποία μπορείτε να χρησιμοποιείσετε.

Ανεξάρτητα με το ποιο θα επιλέξετε για να κάνετε τη δουλειά σας, θα πρέπει να προσέξετε τα παρακάτω:

Από ποιούς μηχανισμούς αναζήτησης δέχεστε επισκέψεις: Μια τέτοια λειτουργία σάς επιτρέπει να βλέπετε ποιές μηχανές αναζήτησης χρησιμοποίησαν οι χρήστες που έψαχναν ή/και επισκέφτηκαν το διαδικτυακό σας τόπο και ποιές λέξεις ή/και φράσεις έψαξαν με αποτέλεσμα να οδηγηθούν στο website σας.

Απο ποιά URL δέχεστε επισκέψεις: Αυτή η λειτουργία σάς επιτρέπει να βλέπετε από ποιές σελίδες άλλων διαδικτυακών τόπων σάς επισκέφτηκαν οι χρήστες σας. Αυτή η πληροφορία σας βοηθάει να ανακαλύπτετε τυχόν συνδέσμους από άλλα website προς το δικό σας.

Χρήστες που επιστρέφουν: Άλλη μια πολύ σημαντική πληροφορία που καλό θα ήταν να σας προσφέρουν τα Search Engine Optimization Analytics, είναι πόσοι από τους χρήστες σας είναι χρήστες που έχουν ξαναεπισκεφτεί το website σας και επιστρέφουν σε αυτό.

Σελίδες εισόδου / εξόδου: Μάθετε από ποιές σελίδες σας εισέρχονται στο διαδικτυακό σας τόπο οι χρήστες σας και από ποιές εξέρχονται. Μελετήστε τις σελίδες για να καταλάβετε γιατί οι χρήστες σας έχουν αυτή την συμπεριφορά.

Δημοφιλείς σελίδες: Άλλη μια σημαντικότατη λειτουργία που πρέπει να έχει το σύστημα στατιστικών στοιχείων σας, είναι να δείχνει τις δημοφιλείς σελίδες του site σας.

Αριθμός προβολής σελίδων: Δείτε πόσοι χρήστες επισκέπτονται την κάθε σελίδα για να καταλάβετε ποιές είναι οι πιο σημαντικές.

Έχοντας υπόψη σας όλα τα παραπάνω, μπορείτε να συγκρίνετε και να επιλέξετε ευκολότερα όλα τα Search Engine Optimization Analytics που έχετε υπόψη σας. Διαλέξτε εκείνα που θα πληρούν τα παραπάνω και θα καλύπτουν τις ανάγκες σας. Αυτή την βδομάδα θα εκδόσουμε λίστα με τα πιο γνωστά Search Engine Optimization Analytics.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Search Engine Optimization Analytics γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter