3Απρ

Technorati, ο Big Brother των blogs!

, 3 Απριλίου 2008 | SOCIAL MEDIA | 1 Σχόλιο

Το web site Technorati (www.technorati.com) είναι η αναγνωρισμένη αυθεντία στον τομέα του διαδικτύου που ονομάζεται World Live Web, δηλαδή Παγκόσμιος Ζωντανός Ιστός. Το World Live Web είναι το κομμάτι αυτό του διαδικτύου που πάντα ανανεώνεται και πάντα μεγαλώνει. Σύμφωνα με το Technorati, δημιουργούνται καθημερινά 175.000 blogs παγκοσμίως και γράφονται περίπου 1,6 εκατομμύρια νέα posts την ημέρα δηλαδή γύρω στα 18 posts το δευτερόλεπτο! Την ώρα της συγγραφής του συγκεκριμένου άρθρου, το Technorati έχει καταγράψει 112.8 εκατομμύρια blogs και 250 εκατομμύρια social media tags.

Το Technorati είναι Page Rank 8. Αυτό το κατατάσσει ανάμεσα στα πιο πολυσύχναστα web sites του κόσμου σύμφωνα με την μηχανή αναζήτησης Google. Λαμβάνοντας υπόψη μας τη δημοτικότητα του Technorati, είναι φυσικό ακόλουθο να θελήσετε να γραφτείτε στον κατάλογο Ζωντανής ενημέρωσης που προσφέρει.

Για να μπείτε λοιπόν και εσείς κάτω από το βλέμμα του Technorati Big Brother, δεν έχετε παρά να γραφτείτε σαν μέλος (Free Member) και στη συνέχεια να πατήσετε στο Link που βρίσκεται στην κατηγορία Edit Profile το οποίο λέγεται Blogs και να ακολουθήσετε τα βήματα που αναγράφονται.

Στο πρώτο βήμα:
Θα σας ζητηθεί να εισάγετε το URL του Blog σας. Μόλις το συμπληρώσετε πατήστε το κουμπί BEGIN CLAIM και θα μεταφερθείτε σε μια νέα οθόνη με 2 νέες επιλογές.

Στο δεύτερο βήμα:
Η πρώτη ονομάζεται Quick Claim και η δεύτερη Post Claim. Η επιλογή Quick Claim σάς δίνει τη δυνατότητα να δηλώσετε γρήγορα και άμεσα το blog σας γνωστοποιώντας στο Technorati το username και το password που χρησιμοποιείτε για να κάνετε login στο blog σας. Εάν όμως δεν θέλετε να ακολουθήσετε αυτή τη μέθοδο, αλλά θέλετε κάτι πιο «ασφαλές», τότε μπορείτε να επιλέξετε τη δεύτερη επιλογή η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να δηλώσετε το blog σας μέσα από ένα post που θα γράψετε σε αυτό, το οποίο πρέπει να περιέχει ένα συγκεκριμένο link. Το link σας το παραχωρεί το Technorati. Η κατοχύρωση στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι άμεση, αλλά έχει ένα μικρό χρόνο αναμονής, μέχρι να περάσουν τα bots του Technorati να καταγράψουν την σελίδα. Η μορφή αυτού του link είναι:

<a href=»http://technorati.com/claim/35vjxs5eb» rel=»me»>Technorati Profile</a>

Οπότε π.χ. στη δική μας την περίπτωση, αν θέλαμε να καταχωρήσουμε το www.webdesignblog.gr, θα έπρεπε να γράψουμε ένα Post που να περιέχει τον ενεργό σύνδεσμο για το Technorati Profile μας.

Φτάνοντας στο τέλος της διαδικασίας, αν ακολουθήσατε την πρώτη επιλογή, το blog σας θα έχει καταχωρηθεί. Αν ακολουθήσατε την δεύτερη επιλογή, δεν έχετε παρά να περιμένετε να περάσει το bot και να σας καταγράψει την σελίδα. Όποια από τις 2 επιλογές και να κάνετε, η καταχώρηση είναι βέβαιη και το Technorati θα έχει γίνει και δικός σας Big Brother!

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Technorati, ο Big Brother των blogs! γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

One comment so far

  • Thodoris Says: Αύγουστος 12, 2008 at 11:59 πμ

    Πολύ χρήσιμο post για το technorati με απλές οδηγίες ενεργοποίησης. Μόλις πριν λίγο ενεργοποίησα τα δικά μου blogs με αυτό τον τρόπο.

    Ευχαριστώ

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter