24Σεπ

Οι 3 «κολώνες» μιας ισορροπημένης SEO στρατηγικής

, 24 Σεπτεμβρίου 2008 | VARIOUS SEO TIPS | 0 Σχόλια

Την προηγούμενη εβδομάδα, το SEOMOZ, ένα από τα πιο γνωστά εταιρικά blog για SEO αυτή την στιγμή στον κόσμο, δημοσίευσε ένα άρθρο σχετικά με τους 3 ακρογωνιαίους λίθους του SEO. Οι 3 αυτές «κολώνες» του Search Engine Optimization, μπορούν να επεξηγηθούν καλύτερα με τη βοήθεια του παρακάτω σχεδιαγράμματος (γραφικού) το οποίο δείχνει την άμεση σχέση των 3 αυτών θεμελιωδών σημείων και το πόσο σημαντικό είναι να διατηρείται η ισορροπία μεταξύ τους για να μην αποτύχει η SEO στρατηγική σας.


Τεχνικό μέρος

Το πρώτο βήμα στην επιτυχία μιας στρατηγικής Search Engine Optimization, είναι να εξασφαλίσετε ότι ο διαδικτυακός σας τόπος είναι «χτισμένος» με τέτοιο τρόπο ώστε να μην «εμποδίζει» τις μηχανές αναζήτησης με την προσπέλαση των σελίδων του. Πολλοί ιδιοκτήτες ιστοσελίδων δεν γνωρίζουν τη σημασία του Τεχνικού μέρους μιας στρατηγικής, επιμένοντας στη χρήση τεχνολογιών (Flash, κείμενα με γραφικά, κλπ) που καταδικάζουν κάθε προσπάθεια για πετυχημένο SERP (Search Engine Result Position). Αν τα εν λόγο «καταδικασμένα» websites δεν έχουν γερό brand, τότε οι πιθανότητες να καταφέρουν να έχουν μια θέση στα αποτελέσματα είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

Περιεχόμενο
Είναι σημαντικό να τροφοδοτείτε το website / blog σας με πλούσιο περιεχόμενο το οποίο να είναι γραμμένο σωστά, χωρίς υπερβολές και άσκοπες επαναλήψεις λέξεων κλειδιών. Θα πρέπει να έχει σαν κύριο σκοπό την ενημέρωση των χρηστών και όχι το πώς θα ελκύσει τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό το τελευταίο ίσως ακούγεται σε μερικούς σαν λάθος, αλλά αυτό που δεν πρέπει να ξεχνάτε είναι ότι το βασικότερο «όπλο» στο οπλοστάσιο ενός webmaster είναι τα backlinks και αυτά δεν μπορείτε να τα αποκτήσετε από bots. Έτσι, όσο πιο ποιοτικό και καλογραμμένο είναι το περιεχόμενό σας, τόσο πιο ελκυστικό θα γίνει για τους χρήστες, οι οποίοι θα σας δώσουν backlins, τα οποία -με τη σειρά τους – θα σας δώσουν link juice, δηλαδή μια καλύτερη θέση στα αποτελέσματα των search engines.

Εμπιστοσύνη
Και εδώ ερχόμαστε στην εμπιστοσύνη που προέρχεται από τα backlinks στα οποία έγινε αναφορά προηγουμένως. Όσο πιο πολλοί χρήστες σάς προτιμούν, τόσοι περισσότεροι κάνουν Link στο website / blog σας. Όσα περισσότερα Links, τόσο το καλύτερο. Κάθε Link μετράει!

Υπάρχουν και άλλα σημαντικά σημεία στα οποία θα μπορούσε κάποιος να εστιάσει για να καταφέρει να έχει μια πετυχημένη SEO στρατηγική, αλλά αν δεν έχει εξασφαλίσει την ισορροπημένη δομή που του παρέχει το σχεδιάγραμμα, τότε ίσως αντιμετωπίσει προβλήματα.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Οι 3 «κολώνες» μιας ισορροπημένης SEO στρατηγικής γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter