29Μαι

Twitter – μέρος 1ο η γνωριμία

, 29 Μάϊος 2008 | SOCIAL NETWORKING | 0 Σχόλια

Η πιο γνωστή πλατφόρμα για micro blogging είναι το Twitter. Σε αυτή τη σειρά άρθρων θα αναφερθούμε σε ενδιαφέροντα σημεία σχετικά με την πλατφόρμα. Σήμερα θα κάνουμε μια μικρή εισαγωγή και σε επόμενα άρθρα θα δείτε:

  1. Το Twitter σαν εργαλείο επικοινωνίας
  2. Το Twitter μέσω κινητού & μέσω IM
  3. Πώς να κάνετε το προφίλ σας ξεχωριστό
  4. Τρόπους καλής συμπεριφοράς στο twitter
  5. Twitter applications. Εφαρμογές που σας φέρνουν πιο «κοντά» στο Twttter
  6. Τις χρήσεις του twitter και πώς μπορείτε να τις εκμεταλευτείτε

Twitter – η γνωριμία
Το Twitter σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, κατάφερε να αποκτήσει εκατομμύρια μέλη σε όλο τον κόσμο με καθημερινή ενεργή δράση. Τί είναι όμως micro blogging πλατφόρμα και τι μπορεί να προσφέρει το Twitter σε εσάς;twitter logoΤο Twitter (www.twitter.com) είναι η πιο γνωστή πλατφόρμα micro blogging, με βασικό ανταγωνιστή του το φινλανδικό Jaiku και το Pownce. Το Twitter δημιουργήθηκε το 2006 και από τότε έχει αποκτήσει εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο. Τον τελευταίο καιρό, η ζήτηση για Twitter είναι τόσο μεγάλη που παρατηρείται μερικές φορές ένα down time. Πως δουλευει όμως το Twitter;

Σαν κλασσική micro blogging πλατφόρμα, δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες της να αποστέλλουν μηνύματα ( ή tweets) 140 χαρακτήρων στoν κόσμο του Twitter ανά πάσα στιγμή. Τα μηνύματα αυτά μπορούν να τα διαβάσουν ολοι οι χρήστες του website, αρκεί να προλάβουν να τα δούν στη σελίδα προβολής όλων των μηνυμάτων. Ο ρυθμός ανανέωσης είναι τόσο μεγάλος, που αν το μήνυμα που στέλνετε είναι πιο παλιό από 10 δευτερόλεπτα, ίσως και να μην προλάβετε να το διαβάσετε! Το post όμως δεν πάει χαμένο γιατί κάθε χρήστης έχει τους ακόλουθούς του (followers) ή κοινώς τους φίλους του, οι οποίοι και θα διαβάσουν το μήνυμα σίγουρα. Βλέποντας οι χρήστες τα μηνύματα που στέλνετε, αποφασίζουν αν σας θεωρούν ενδιαφέρον ή όχι και αν ναι, τότε σας ακολουθούν, ή προτείνουν και σε άλλους να σας ακολουθήσουν. Καθώς μεγαλώνει ο αριθμός των followers που αποκτάτε, μπορείτε να περνάτε μηνύματα σε όλους αυτούς ταυτόχρονα. Φανταστείτε επομένως να έχετε 100 ή 200 ή 1000 followers και σκεφτείτε πόσο θα «ακούγεται» η φωνή σας!

Τι γίνεται όμως από την άλλη πλευρά; Κάθε φορά που αποστέλλετε ένα tweet στους χρήστες σας αυτοί το βλέπουν στη δική τους σελίδα ανακατεμένο με τα μηνύματα των άλλων followers τους. Επειδή κάθε χρήστης έχει διαφορετικούς followers, έχει και μοναδική σελίδα! Οπότε για τον κάθε έναν twitter η καθημερινή εμπειρία είναι διαφορετική απ’ ό,τι είναι για οποιονδήποτε άλλο. Η εμπειρία αυτή θα είναι μοναδική και για εσάς.

Αυτή είναι η κεντρική ιδέα. Γύρω από αυτή την κεντρική ιδέα αναπτύσσεται καθημερινώς ένα δίκτυο ανθρώπων και εταιρειών που γνωρίζονται και ανταλλάσουν απόψεις σε αληθινό σχεδόν χρόνο και με πλήρη διαφάνεια. Αναπτύσσονται ιδέες, λογισμικό και καινούργια websites που βασίζονται πάνω στην πλατφόρμα του twitter και που εκμεταλεύονται τις δυνατότητες που προσφέρει.

Αν θέλετε να ακολουθήσετε το Web Design Blog στο Twitter, μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας στο http://www.twitter.com/webdesignblog

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Twitter – μέρος 1ο η γνωριμία γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter