6Ιούν

Twitter – μέρος 2ο. Η επικοινωνία

, 6 Ιουνίου 2008 | SOCIAL NETWORKING | 2 Σχόλια

Στο προηγούμενο άρθρο μας Twitter – μέρος 1ο η γνωριμία, το www.webdesignblog.gr, έκανε μια μικρή εισαγωγή στην πιο γνωστή Micro Blogging εφαρμογή στο διαδίκτυο, το Twitter. Στο σημερινό άρθρο, το οποίο αποτελεί συνέχεια του προηγούμενου, θα σας δείξουμε πώς να χρησιμοποιείτε το Twitter σαν εργαλείο επικοινωνίας. Συγκεκριμένα, θα αναφερθούμε στο πώς μπορείτε να ξεκινάτε ή να συμμετέχετε σε συζητήσεις, καθώς και πώς να στέλνετε κρυφά μηνύματα.

Κάνοντας φίλους
Για να κάνετε φίλους απλά πατήστε στο κουμπί FOLLOW που βρίσκεται κάτω από την φωτογραφία ενός χρήστη στη σελίδα του προφίλ του. Όταν πατήσετε το κουμπί FOLLOW θα σας εμφανιστούν 2 ενδείξεις. Η μία είναι αυτή που γράφει Following και σημαίνει πως έχετε αρχίσει να ακολουθείτε το συγκεκριμένο χρήστη και η δεύτερη είναι η Device updates OFF που σημαίνει πως δεν έχετε επιλέξει να ενημερώνεστε για τα tweets του συγκεκριμένου χρήστη με τη χρήση άλλων συσκευών ή εργαλείων (π.χ. κινητά, IMs, κλπ). Για να αλλάξετε οποιαδήποτε ρύθμιση σχετικά με τα παραπάνω αρκεί να πατήσετε στο μικρό γκρί βελάκι δίπλα στο Following.

Συζητήσεις στο Twitter
Όπως σε κάθε Micro-Blogging πλατφόρμα, έτσι και στο Twitter μπορείτε να αρχίσετε «συζητήσεις» ή να συμμετέχετε σε αυτές. Για να αρχίσετε μια συζήτηση, δεν έχετε παρά να γράψετε το μήνυμά σας στο χώρο εισαγωγής μηνύματος και να πατήσετε στο κουμπί Update όπως φαίνεται παρακάτω. Μην ξεχνάτε πως το Twitter σαν Micro-Blogging πλατφόρμα, υπόστηρίζει μόνο εώς 140 χαρακτήρες.

Αν κάποιος θέλει να απαντήσει σε αυτά που γράφετε, θα σας απαντήσει βάζοντας το @ μπροστά από το username σας. Αν για παράδειγμα, θέλετε να απαντήσετε στο χρήστη Web Design Blog για κάτι που έγραψε, δεν έχετε παρά να γράψετε «@webdesignblog«, να αφήσετε ένα κενό και να γράψετε το μήνυμά σας. Τα μηνύματα με απαντήσεις δεν είναι κρυφά. Φαίνονται σε όλους τους χρήστες του Twitter όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:

Αν θέλετε να δείτε όλες τις απαντήσεις που έχουν κάνει άλλοι χρήστες προς εσάς, δεν έχετε παρά να πατήσετε το κουμπί Replies και θα φιλτραριστούν τα tweets σας έτσι ώστε να φαίνονται μόνο τα μηνύματα που απευθύνονται σε εσάς. Αντίστοιχα αν θέλετε να δείτε τα μηνύματα (απαντήσεις) που στείλατε προς άλλους με @, δεν έχετε παρά να πατήσετε στο κουμπί Archive. Τέλος, πατώντας στο Everyone βλέπετε όσα γράφονται σε όλο το Twitter εκείνη την στιγμή.

Κρυφά μηνύματα μεταξύ χρηστών
Για να αποστείλετε κρυφά μηνύματα (Direct Messages), δεν έχετε παρά να βάλετε ένα d με κενό, μπροστά από το όνομα του χρήστη στον οποίο θέλετε να στείλετε το μήνυμα. Οπότε για να στείλετε κρυφό μήνυμα στο χρήστη Web Design Blog θα πρέπει να γράψετε «d webdesignblog» και μετά το μήνυμά σας. Αν θέλετε να φιλτράρετε τα μηνύματά σας και να βλέπετε μόνο τα direct messages, θα πατήσετε στο δεξί μέρος της οθόνης πάνω στο σύνδεσμο που λέγεται Direct messages. Αυτομάτως, θα εμφανιστεί μια οθόνη παρόμοια με την παρακάτω στην οποία θα μπορείτε να αποστείλετε απευθείας μηνύματα, επιλέγοντας από το drop down μενού τον παραλήπτη, ή να διαβάζετε τις απαντήσεις που σας αποστέλουν πατώντας στο κουμπί Sent.

Ανακεφαλαίωση
Η επικοινωνία μέσω Twitter δίνει τη δυνατότητα στους χρήστες να χρησιμοποιούν μόνο κείμενο (text) για να επικοινωνούν ή το γραφικό περιβάλλον (με τα κουμπιά) το οποίο είναι όσο πιο απλό γίνεται. Πολλοί λένε πως η απλότητα αυτή είναι και ο λόγος που το Twitter είναι τόσο ψηλά στις προτιμήσεις των Micro Bloggers.

Το Twitter μπορείτε να το παρακολουθείτε και να το χρησιμοποιείτε και με άλλους τρόπους. Υπάρχει η δυνατότητα σύνδεσης του Twitter λογαριασμού σας με IMs (Instant Messengers), κινητά τηλέφωνα, desktop applications (Twitter Clients) αλλά και άλλα websites. Αυτό είναι και το θέμα το οποίο θα αναλυθεί στο επόμενο Twitter άρθρο του Web Design Blog.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Twitter – μέρος 2ο. Η επικοινωνία γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

2 comments so far

  • kon/na Says: Οκτώβριος 1, 2011 at 9:25 μμ

    se following mporoume na stiloume mnm ego prospathisa kai moy ellege mono se aytous pou se exoun kanei follow mporeis gt?

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter