3Ιούλ

Twitter – μέρος 5ο. Τρόποι καλής συμπεριφοράς στο twitter

, 3 Ιουλίου 2008 | SOCIAL NETWORKING | 0 Σχόλια

Στο προηγούμενο άρθρο μας Twitter – μέρος 4ο. Ένα ξεχωριστό προφίλ το www.webdesignblog.gr, παρουσίασε πώς να δημιουργήσετε ένα προφίλ μοναδικό, έτσι ώστε η σελίδα σας στο Twitter να έχει το δικό της χαρακτήρα. Στο σημερινό άρθρο θα μιλήσουμε για τους τρόπους καλής συμπεριφοράς. Συγκεκριμένα θα μιλήσουμε για το τι επιτρέπεται και τι όχι, κατά την διάρκεια που ανταλλάσσετε Tweets με τους φίλους και γνωστούς σας.

Επιτρέπεται να «κρυφακούτε«
Όσο περίεργο και αν ακούγεται το Twitter βασίζεται κατά κύριο λόγο σε αυτόν τον κανόνα! Όταν κάποιος χρήστης στέλνει μηνύματα στον κόσμο του Twitter, αυτά μπορούν να διαβαστούν από κάθε ενδιαφερόμενο ή τυχαίο χρήστη. Οπότε οποιοσδήποτε μπορεί με την χρήση του @username να απαντήσει και να σχολιάσει το μήνυμα. Αν δεν γινόταν αυτό, δεν θα είχε ενδιαφέρον η πλατφόρμα, καθώς θα ήταν μια μοναχική εμπειρία και δεν θα δημιουργούνταν νέες γνωριμίες και συνεργασίες. Σε περίπτωση που ανήκετε σε εκείνους τους λίγους που θέλουν να χρησιμοποιούν το Twitter για κρυφά μηνύματα, εμποδίζοντας τους άλλους να τα βλέπουν, τότε μπορείτε με d username να στέλνετε κρυφά μηνύματα, ή από τις επιλογές στις ρυθμίσεις, να κάνετε τα Tweets σας κλειδωμένα, δίνοντας έτσι πρόσβαση σε αυτά, μόνο στους φίλους σας.

Αποφεύγετε τα κεφαλαία
Όπως σε κάθε διαδραστική πλατφόρμα στο διαδίκτυο (Forums, Chat, Blogging, κ.α.), έτσι και στο Twitter είναι προτιμότερο να αποφεύγετε τα κεφαλαία γράμματα όταν γράφετε ένα μήνυμα. Ο λόγος είναι ότι τα κεφαλαία γράμματα έχουν συνδυαστεί με τις φωνές. Έτσι, όταν χρησιμοποιείτε κεφαλαία για να γράψετε ένα tweet, δημιουργείτε την εντύπωση ότι φωνάζετε στους υπόλοιπους Twitters!

Μην συμπεριφέρεστε σαν Spammer
Πολλοί χρήστες του Twitter μερικές φορές ξεχνιούνται και χωρίς να το καταλαβαίνουν αρχίζουν να γράφουν το ένα Post μετά το άλλο με απίστευτους ρυθμούς. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όλοι οι Followers τους να δέχονται καταιγισμό μηνυμάτων. Αυτό μπορεί να προκαλέσει 2 προβλήματα:

  1. Το Home page των χρηστών που ακολουθούν έναν χρήστη που postάρει συνεχώς, μονοπωλείται από τα Posts αυτά, καθιστώντας δύσκολη την ανάγνωση άλλων tweets και
  2. Οι χρήστες που ακολουθούν ένα χρήστη που postάρει συνεχώς, αν έχουν ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις μέσω Κινητού ή IM, αρχίζουν και δέχονται μηνύματα το ένα πίσω από το άλλο, δημιουργώντας τους, όπως είναι φυσικό, εκνευρισμό.

Αυτό που δημιουργεί το μεγαλύτερο εκνευρισμό, είναι όταν τα μηνύματα που λαμβάνουν οι άτυχοι Followers, δεν έχουν καμία σχέση με αυτούς ή ακόμα χειρότερα, είναι σε μια ξένη γλώσσα που δεν την καταλαβαίνουν.

Στο επόμενο άρθρο σχετικά με το Twitter, θα παρουσιάσουμε μερικά έξυπνα Twitter applications και Twitter websites τα οποία ίσως σας φανούν χρήσιμα.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Twitter – μέρος 5ο. Τρόποι καλής συμπεριφοράς στο twitter γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter