22Μαι

UID Tip: Ο νόμος των 3 κλικ

, 22 Μάϊος 2008 | UID | 0 Σχόλια

Ένας ανεπίσημος κανόνας του Web Design (Σχεδιασμού Ιστοσελίδων) είναι και αυτός των 3 κλικ, ή όπως αποκαλείται στο εξωτερικό «Three-click rule«. Ο κανόνας είναι απλός και αναφέρει ότι:

«Ο χρήστης δεν πρέπει να ξεπερνάει τα 3 κλικ για να βρει οποιαδήποτε πληροφορία θέλει στον διαδικτυακό τόπο που βρίσκεται.»

Ο άτυπος αυτός κανόνας βασίζεται στην υποψία ότι, οι χρήστες που δεν βρίσκουν την πληροφορία που αναζητούν μετά από 3 κλικ, εκνευρίζονται και φεύγουν δυσαρεστημένοι από το website.

Αν και δεν υπάρχουν επίσημα αποδεικτικά στοιχεία που να υποστηρίζουν την άποψη αυτή, είναι κοινά αποδεκτό στην κοινωνία των Web Designers πως ο κανόνας των 3 κλικ είναι αληθινός και όποια site τον ακολουθούν, έχουν ένα πιο συγκροτημένο και κατανοητό σύστημα πλοήγησης, έλκοντας έτσι τους χρήστες.

Υπάρχουν βέβαια και αυτοί που υποστηρίζουν το αντίθετο και πιστεύουν ότι είναι πιο σημαντική η ποιότητα των κλικ, παρά ο αριθμός τους. Δηλαδή, θεωρούν ότι είναι προτιμότερο για ένα χρήστη να βρει την πληροφορία που θέλει έστω και μετά από 5 κλικ, αρκεί να μην δυσκολευτεί.

Περισσότερες πληροφορίες για το Three-click rule μπορείτε να διαβάσετε στα παρακάτω links:

Για εσάς τι έχει μεγαλύτερη σημασία;

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο UID Tip: Ο νόμος των 3 κλικ γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter