12Σεπ

Χρήσιμα cheat sheets για Web Designers – Μέρος 2ο

, 12 Σεπτεμβρίου 2008 | RESOURCES | 0 Σχόλια

Προχθές στο άρθρο με τίτλο «Χρήσιμα cheat sheets για Web Designers – Μέρος 1ο», το Web Design Blog παρουσίασε Cheat Sheets ή όπως αλλιώς λέγονται Reference Cards για το Photoshop, το χρώμα και την τυπογραφία. Σήμερα ολοκληρώνεται η λίστα με τους συνδέσμους καθώς θα παραθέσουμε και άλλα χρήσιμα links σχετικά με το Dreamweaver, το Illustrator, κλπ.

Units/Dimension

Approximate Conversion from Points to Pixels (HTML)

Megapixels Chart


Download: GIF

CSS/CSS Frameworks

Blueprint CSS Cheat Sheet


Download: PDF

YUI Library: CSS Reset, Base, Fonts, and Grids (PDF)

CSS Shorthand Cheat Sheet (PDF)

Apple’s CSS Cheat Sheet Widget (Mac Dashboard Widget)

HTML/XHTML

HTML & XHTML Tag Quick Reference (PDF)

HTML/XHTML Character Entities

XHTML Character Entity Reference (HTML)

Dreamweaver

Dreamweaver Quick Reference Guide (PDF)

Dreamweaver CS3 for Mac Quick Reference Card (PDF)

Illustrator

Adobe Illustrator CS2 Keyboard Shortcuts – MAC


Download: PDF

Browsers

Will the browser apply the rule(s)? (HTML)

W3C DOM Compatibility Tables (HTML)

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Χρήσιμα cheat sheets για Web Designers – Μέρος 2ο γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter