14Μαρ

Τι είναι η Admin μπάρα στο WordPress 3.1 και τι προσφέρει;

, 14 Μαρτίου 2011 | WORDPRESS | 0 Σχόλια

Το καινούργιο update του WordPress, η έκδοση 3.1, έφερε μεταξύ άλλων και ένα νέο χαρακτηριστικό, αυτό της administrator bar. Η admin bar -για όσους δεν έχουν προχωρήσει ακόμα στο upgrade- είναι μια μπάρα με διάφορες συντομεύσεις που εμφανίζεται πλέον στο front end όταν είσαστε logged in σαν διαχειριστής και περιέχει τις εξής συντομεύσεις:

Σύνδεσμος με το όνομα του διαχειριστή

Αυτός ο σύνδεσμος ανοίγει ένα drop down menu το οποίο περιέχει 3 λειτουργίες:

  • Edit my profile (Μεταφορά στην σελίδα επεξεργασίας του προφιλ του διαχειριστή)
  • Dashboard (Μεταφορά στην σελίδα του πίνακα ελέγχουν του WordPress)
  • Log out (Αποσύνδεση)

Add New

Αυτός ο σύνδεσμος ανοίγει ένα drop down menu το οποίο περιέχει 2 λειτουργίες:

  • Post (Μεταφορά στην σελίδα δημιουργίας νέου Post)
  • Page (Μεταφορά στην σελίδα δημιουργίας νέου Page)

Comments

Πατώντας σε αυτόν τον σύνδεσμο ο διαχειριστής μπορεί να μεταβεί στην σελίδα επεξεργασίας των σχολίων του WordPress installation του.

Appearance

Αυτός ο σύνδεσμος ανοίγει ένα drop down menu το οποίο περιέχει 2 λειτουργίες:

  • Widgets (Μεταφορά στην σελίδα δημιουργίας / επεξεργασίας των Widgets του WordPress installation)
  • Menus (Μεταφορά στην σελίδα δημιουργίας / επεξεργασίας των Menu του WordPress installation)

Όλες οι παραπάνω επιλογές φαίνονται στην Admin Bar στην αρχική σελίδα. Αν ο διαχειριστής μεταβεί σε ένα post, τότε στην μπάρα αυτή προστίθενται άλλες 2 επιλογές. Οι επιλογές αυτές είναι οι εξής:

Edit Post

Αυτός ο σύνδεσμος δίνει την δυνατότητα στον διαχειριστή να μεταβεί αμέσως στην σελίδα επεξεργασίας του post που διαβάζει εκείνη την στιγμή. Ουσιαστικά μπορεί ο διαχειριστής χωρίς ψάξιμο να κάνει άμεσα διορθώσεις, γλυτώνοντας αρκετό χρόνο. Υπάρχει αντίστοιχη επιλογή Edit Page όταν ο διαχειριστής μεταβαίνει σε σελίδα τύπου page.

Shortlink

Πατώντας σε αυτόν τον σύνδεσμο, ο διαχειριστής μπορεί να δει το shortlink (σύνδεμος με παραμέτρους) της συγκεκριμένης σελίδας στο οποίο φαίνεται το id της. Αυτή την πληροφορία μπορεί να την χρησιμοποιήσει για εσωτερική χρήση (επιλογή προβολής promo posts) ή για εξωτερική χρήση.

Wordpress 3.1 Administration Bar

Οι απόψεις σχετικά με την χρησιμότητα της Admin Bar διίστανται και δεν είναι λίγοι οι WordPress administrators που θέλουν να την καταργήσουν, ιδιαίτερα όσοι διατηρούν WordPress sites με πολλούς εγγεγραμμένους χρήστες. Ο χρόνος θα δείξει αν τελικά θα παραμείνει στο WordPress σαν υποχρεωτικό χαρακτηριστικό ή θα μπορεί να ενεργοποιείται / απενεργοποιείται από τον διαχειριστή σε μαζικό επίπεδο. Μέχρι στιγμής ο διαχειριστής μπορεί να την ενεργοποιήσει / απενεργοποιήσει μόνο ατομικά (για κάθε έναν χρήστη μοναδικά), κάτι που δεν είναι πρακτικό αν π.χ. διατηρεί ένα website με 1000 loged in subscribers.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Τι είναι η Admin μπάρα στο WordPress 3.1 και τι προσφέρει; γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter