22Αυγ

Το WordPress σαν CMS

, 22 Αυγούστου 2008 | WORDPRESS | 4 Σχόλια

Μετά από συζήτηση με τους δημιουργούς του Webdesignblog ξεκινήσαμε μία σειρά από άρθρα σχετικά με το WordPress. Ελπίζουμε να έχουμε μία καλή αρχή με αρκετή συμμετοχή και πάνω από όλα να καλύπτουμε θέματα που σας ενδιαφέρουνε. Για οτιδήποτε σχετικό με το WordPress το οποίο θα θέλατε να δείτε να γράφουμε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, στο basiliskan@gmail.com.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με το πρώτο μας άρθρο το οποίο αναλύει τους λόγους για τους οποίους το WordPress είναι εκτός από blog και CMS tool.

Τα CMS που υπάρχουνε στην αγορά είναι σίγουρα αρκετά. Είτε free είτε πληρωτέα. Τον τελευταίο καιρό παρόλα αυτά έχει παρουσιαστεί ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πλατφόρμα WordPress. Γιατί όλο αυτό; Πολύ απλά το wordpress στόχευε να γίνει μία πλατφόρμα για Bloggers αλλά δεν κατάφερε να περιοριστεί εκεί. Κάποιοι παράγοντες το έκαναν το αγαπητό για τους designers και για τους developers. Οι παράγοντες αυτοί, που αποτελούν και τα βασικά πλεονεκτήματα του WordPress ως CMS αναφέρονται παρακάτω:

Καλό Codex
Μπορείτε να κατανοήσετε τα πάντα για το πώς λειτουργεί και να δημιουργήσετε πολύ εύκολα αυτό που θέλετε μέσα από παραδείγματα που θα βρείτε μέσα στο Codex του WordPress.

Μεγάλο Community
Όταν τα projects έχουνε αρκετούς χρήστες και δημιουργούνε μεγάλο Community υπάρχει μεγαλύτερη εξέλιξη. Αυτό φαίνεται από την πολύ μεγάλη βάση Plugins και Themes που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να εξελίξετε το blog σας.

Scripting στα Template files
Το στοιχείο που κάνει το wordpress μοναδικό στην επεξεργασία του είναι η δυνατότητα να προγραμματίζεται απευθείας στο template file. Άλλα CMS χρησιμοποιούνε μεταβλητές, οι οποίες για να δημιουργηθούνε πρέπει να «πειράξετε» αρκετά αρχεία (βλέπε phpBB).

SEO Ready
Το WordPress είναι η απόλυτη εφαρμογή για να κάνετε ένα Post Search Engine friendly (φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης) και αφού έχετε δουλέψει ελάχιστα με μερικά backlinks να δείτε το post σας σας να ανεβαίνει στις πρώτες θέσεις του Google. Αυτό γίνεται χάρη στην δυνατότητα των permalinks όπου μπορείτε να ορίσετε στο post σας δίνοντας έτσι την δυνατότητα στη σελίδα που δημιουργείτε να είναι προσβάσιμη με βάση το όνομα της και όχι το ID της.

Περεταίρω διάβασμα:

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Το WordPress σαν CMS γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

4 comments so far

  • nsyll Says: Αύγουστος 22, 2008 at 4:41 μμ

    Νομίζω οτί αρχιτεκτονική του wordpress είναι περιορισμένη με γνώμονα το blog και εξ αυτού έχει περιορισμούς αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις σαν cms και σιγουρα δεν μπορεί να συνγκριθεί με καλά cms όπως το Drupal.

    Βέβαια ισχύει και το αντίστροφα, το Drupal με μια αρχιτεκτρονική προσανατολισμένη σε cms δεν μπορεί να συγκριθεί ως blog πλατφόρμα με το wordpress

    Απάντηση
  • izmir evden eve Says: Σεπτέμβριος 5, 2008 at 11:10 πμ

    thanks.

    Απάντηση
  • lexx Says: Νοεμβρίου 5, 2008 at 4:37 μμ

    Για να κάνει το WordPress CMS πρέπει να είσαι developer. Είναι όμως τόσο καλοφτιαγμένο που το χρησιμοποιώ με την πρώτη ευκαιρία ακόμα και για μεγάλα project.

    Απάντηση
  • izmir evden eve Says: Δεκέμβριος 30, 2010 at 8:37 μμ

    Βέβαια ισχύει και το αντίστροφα, το Drupal με μια αρχιτεκτρονική προσανατολισμένη σε cms δεν μπορεί να συγκριθεί ως blog πλατφόρμα με το wordpress

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter