28Νοέ

WordPress Hacks Part 1

, 28 Νοεμβρίου 2008 | WORDPRESS | 6 Σχόλια

Αρκετές φορές υπάρχουν σκέψεις όταν προγραμματίζουμε σε WordPress τις οποίες θέλουμε να υλοποιήσουμε με τον ποίο απλό τρόπο. Θα σας δείξουμε λοιπόν σήμερα μερικές από αυτές έτσι ώστε να υλοποιείτε εργασίες ποίο εύκολα.

Author Email

Σε κάποιο σημείο μέσα στην σελίδα σας, θέλετε να δείξετε το email του Admin για να επικοινωνούνε μαζί σας οι χρήστες σας. Τι γίνεται όμως με τα bots spiders που μπορεί να το ανιχνεύσουνε και να γεμίσουνε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας με άχρηστα θέματα;

Η λύση είναι η εξής

<?php echo antispambot(get_the_author_email()); ?>

Χρησιμοποιώντας εντολές που παρέχει το WordPress. Με αυτό τον τρόπο το email σας θεωρείτε ασφαλές.

Category RSS

Κάθε κατηγορία του WordPress έχει και το δικό της RSS file. Πώς μπορείτε όμως να γνωρίζεται την διαδρομή τους;

Ας υποθέσουμε πως έχουμε το

http://www.webdesignblog.gr/category/wordpress/

και θέλουμε να πάρουμε το RSS feed της συγκεκριμένης κατηγορίας. Αυτό που έχουμε να κάνουμε είναι να δημιουργήσουμε το feed μας προσθέτοντας την λέξη feed, στο τέλος της κατηγορίας

http://www.webdesignblog.gr/category/wordpress/feed/

Category Menu

Αρκετές φορές θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα Menu βασισμένο στις κατηγορίες που έχουμε στην σελίδα μας. Το WordPress δίνει και για αυτό ένα Template tag το οποίο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε!

<?php wp_list_categories(‘orderby=name&include=7,72,23,16,1,7,17,26’); ?>

Με το wp _list_categories δηλώνουμε πως θέλουμε να δούμε τις κατηγορίες που έχουμε. Μέσα στην παρένθεση, ορίζουμε ποίες κατηγορίες και τον τρόπο που θα της κάνουμε list, αλφαβητικά δηλαδή.

Ads μετά το πρώτο post

Ένας αρκετά καλός τρόπος Marketing που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για την δημιουργία μία σωστής διαφημιστικής καμπάνιας μέσα στο Blog μας είναι να βάζουμε τις διαφημίσεις μετά το πρώτο post μας, έτσι ώστε να τις χαζέψει ο χρήστης πριν περάσει στο επόμενο Post.

Ο κώδικας που χρησιμοποιούμε είναι ο παρακάτω

<?php if (have_posts()) : ?>

<?php while (have_posts()) : the_post(); $loopcounter++; ?>

// the loop stuffs

<?php if ($loopcounter <= 1) { include (TEMPLATEPATH . ‘/ad.php’); } ?>

<?php endwhile; ?>

<?php else : ?>

<?php endif; ?>

Και τον βάζουμε στο

<?php if (have_posts()) : ?>

του WordPress θέματος μας, αντικαθιστώντας το είδη υπάρχων σημείο. Παρόλα αυτά από ότι βλέπετε κάνουμε include ένα αρχείο ad.php. Το συγκεκριμένο αρχείο πρέπει να το δημιουργήσετε εσείς, μέσα στον φάκελο του Template σας.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο WordPress Hacks Part 1 γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

6 comments so far

  • Palpatine Says: Νοεμβρίου 28, 2008 at 11:27 πμ

    Ωραίο άρθρο Βασίλη. Μια ερώτηση: Προς το τέλος λές για ένα ad.php αρχειάκι. Αυτό το ad.php που λες να φτιάξουμε, το φτιάχνουμε κενό; Απλά δημιουργούμε ένα κενό php αρχείο;

    Απάντηση
  • Basilakis Says: Νοεμβρίου 28, 2008 at 11:35 πμ

    Φτιάχνεις ένα αρχείο ad.php και βάζεις μέσα είτε το google analytics code σου ή κάποιο άλλο script για διαφημίσεις!

    Απάντηση
  • Gerasimos Says: Νοεμβρίου 28, 2008 at 11:46 πμ

    Thanx for the tips! :)

    Απάντηση
  • klou Says: Νοεμβρίου 28, 2008 at 12:09 μμ

    Thanks, αυτό το category menu οταν το ανακάλυψα, ένοιωσα ότι βρήκα τη φωτιά :p

    Απάντηση
  • Palpatine Says: Νοεμβρίου 28, 2008 at 12:22 μμ

    Ευχαριστώ για την επεξήγηση.

    Απάντηση
  • John Tsevdos Says: Νοεμβρίου 28, 2008 at 12:30 μμ

    Πολύ καλό post και περιμένω και πιο advance πράγματα!!!

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter