8Οκτ

WordPress plugin: Search Meter. Ποιοί ψάχνουν τι στο WP blog σας;

, 8 Οκτωβρίου 2009 | WORDPRESS | 1 Σχόλιο

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες ενός WordPress διαδικτυακού τόπου, χρησιμοποιούν κάποιο WP Theme το οποίο προσφέρει μεταξύ άλλων και δυνατότητες αναζήτησης. Σκοπός τους είναι να δώσουν τη δυνατότητα στους χρήστες τους να μπορούν να βρουν εύκολα και γρήγορα την πληροφορία που θέλουν.
Τι όμως είναι αυτό που ψάχνουν οι χρήστες των WordPress sites; Ποιες είναι οι λέξεις-φράσεις κλειδιά που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση; Μια τέτοια μέτρηση είναι δύσκολη να γίνει αν δεν υπάρχει η σχετική τεχνογνωσία.
Εδώ έρχεται το Search Meter, ένα πολύ χρήσιμο WordPress plugin το οποίο καταγράφει αυτομάτως το τι ψάχνουν να βρουν οι χρήστες και το πόσο επιτυχημένες είναι οι αναζητήσεις τους. Το διαχειριστικό του Search Meter, δίνει τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες των WordPress διαδικτυακών τόπων να δούν συκγεντρωτικά αποτελέσματα των αναζητήσεων όλων των επισκεπτών του τελευταίου μήνα, της τελευταίας εβδομάδας και των 2 τελευταίων ημερών.
Η αξία της παραπάνω πληροφορίας μπορεί να είναι ανεκτίμητη αλλά ακόμα πιο πολύτιμη είναι η αξία της πληροφορίας των μη πετυχημένων αναζητήσεων, δηλαδή των αναζητήσεων που δεν είχαν κανένα θετικό αποτέλεσμα. Ο λόγος είναι απλός: Εξετάζοντας αυτά τα στοιχεία, είναι εύκολα αντιληπτό τι ψάχνουν να βρούν οι χρήστες. Γνωρίζοντας ο ιδιοκτήτης τι πληροφορίες αναζητούν οι χρήστες, αυτομάτως έχει στη διάθεσή του θέματα για νέα άρθρα.

search-summary
Το εν λόγω plugin είναι Δωρεάν και μπορείτε να το κατεβάσετε από http://www.thunderguy.com/semicolon/wordpress/search-meter-wordpress-plugin/

Πηγή άρθρου: BlogPerfume

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο WordPress plugin: Search Meter. Ποιοί ψάχνουν τι στο WP blog σας; γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

One comment so far

  • geobak Says: Οκτώβριος 8, 2009 at 10:23 μμ

    Ωραίο φαίνεται

    Λέω να το δοκιμάσω…

    thank you webdesignblog…

    :)

    Απάντηση

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter