5Ιούν

wp_mail() Function στο WordPress

, 5 Ιουνίου 2009 | WORDPRESS | 0 Σχόλια

Αρκετές είναι οι Fuctions του WordPress που ίσως να μην γνωρίζουμε. Μερικές από αυτές μάλιστα πολύ χρήσιμες. Ας δούμε λοιπόν την wp_mail()

Η wp_mail() μας δίνει την δυνατότητα να στείλουμε mails χρησιμοποιώντας το Blog μας.

Η σύνταξή της με ένα απλό παράδειγμα

<?php
$to = ‘user@example.com’;
$subject = ‘Hello from my blog!’;
$message = ‘Check it out — my blog is emailing you!’

$mail = wp_mail($to, $subject, $message);

if($mail) echo ‘Your message has been sent!’;
else echo ‘There was a problem sending your message. Please try again.’;
?>

Από ότι βλέπετε λοιπόν υπάρχουν τιμές όπως

$to = ‘user@example.com’;

Η διεύθυνση στην οποία στέλνουμε το μήνυμα

$subject = ‘Hello from my blog!’;

Το subject του μηνύματός μας

$message = ‘Check it out — my blog is emailing you!’

Το μήνυμα που θέλουμε να στείλουμε και ακολουθεί ένας έλεγχος για το εάν έχει φύγει το mail μας ή όχι.
Η χρήση της και η δομή της είναι απλή και βασίζεται στο πώς λειτουργεί και η mail() της php.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο wp_mail() Function στο WordPress γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter