Email Standards. Τι πρέπει να ξέρετε πριν στήσετε ένα HTML email (Newsletter)
Σίγουρα έχετε λάβει κατά καιρούς Newsletter. Οι περισσότεροι από εσάς ίσως έχετε λάβει πολύ περισσότερα από όσα θα θέλατε, τα λεγόμενα spam mail. Αναρωτηθήκατε ποτέ τι χρειάστηκε για να ετοιμαστούν αυτά τα email; Έχει χρειαστεί να σχεδιάσετε και να αποστείλετε εσείς κάποιο, για λογαριασμό κάποιου πελάτη σας; Σήμερα θα εξετάσουμε ποιες είναι οι σωστές τακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε, ώστε το Newsletter σας να είναι σωστά ορατό σε όλες τις web based (Hotmail, Gmail, Yahoo!mail, κ.α) και client email (Outlook, Mail, κ.α.) εφαρμογές.
Τα πράγματα με τα HTML email, είναι ακόμα πιο αυστηρά από ό,τι είναι με τις HTML σελίδες. Στη δεύτερη περίπτωση οφείλετε να εξετάσετε τα αποτελέσματα της δουλειάς σας σε 4-5 γνωστούς browsers. Στην πρώτη περίπτωση όμως τα πράγματα περιπλέκονται ακόμα περισσότερο και αντί για 4-5 browsers, έχετε να εξετάσετε το αποτέλεσμα των ενεργειών σας σε πολλά περισσότερα περιβάλλοντα.
Πού πρέπει να δοκιμάσετε το HTML Newsletter σας;
Τα πιο γνωστά και τα πιο συχνά σε χρήση email περιβάλλοντα αναφέρονται παρακάτω. Σίγουρα υπάρχουν περισσότερα αλλά τα βασικά βρίσκονται στην λίστα που ακολουθεί. Ο χρόνος που θα χρειαστείτε για να εξετάσετε τα αποτελέσματα της δουλειάς σας στα 14 περιβάλλοντα σίγουρα θα είναι αρκετός. Μην ξεχάσετε να τον υπολογίσετε πριν αρχίσετε το έργο.
Web based email solutions:
- Windows Live mail
- Windows Live Hotmail
- Yahoo! Mail (Classic)
- Yahoo! Mail
- Gmail
- AOL mail
- Apple mobile me
Email software solutions:
- Outlook 2007
- Apple Mail
- Eudora
- Lotus Notes
- Entourage
- Thunderbird
- Windows mail
Τι πρέπει να προσέξετε
Όλες οι οδηγίες που θα χρειαστείτε υπάρχουν αναλυτικά στο http://www.email-standards.org/. Μπαίνοντας στο site θα δείτε στα αριστερά μια λίστα με όλες τις email λύσεις που προαναφέραμε. Κάνοντας κλικ σε κάθε μια επιλογή, θα μπορέσετε να διαβάσετε τις ιδιαιτερότητες της κάθε περίπτωσης. Σε γενικές γραμμές όμως, τα σημεία στα οποία θα πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή είναι τα παρακάτω:
- Το authoring που θα κάνετε, θα πρέπει να περιέχει όσο το δυνατόν περισσότερο text αντί για γραφικά. Αν ο χρήστης που θα λάβει το email έχει απενεργοποιήσει την HTML στα email του, δεν θα μπορεί να διαβάσει το περιεχόμενο του. Έτσι εξασφαλίζετε το μήνυμα που θέλετε να μεταδώσετε.
- Όλα τα CSS σας πρέπει να είναι “καρφωτά” μέσα στο HTML του email που σχεδιάζετε. Αν δεν τα κάνετε καρφωτά, τότε δεν θα δουν οι παραλήπτες σας τα επιθυμητά αποτελέσματα.
- Οι φωτογραφίες και τα γραφικά σας θα πρέπει να είναι αποθηκευμένα στον web server σας και να καλούνται από εκεί. Έτσι δεν θα επιβαρύνετε το email με περιττά KB.
- Μην στέλνετε συνημμένα αρχεία. Αντ’ αυτού μπορείτε να παρέχετε σύνδεσμο προς το ίδιο αρχείο ανεβασμένο στον web server σας.
Επίλογος
Δημιουργήστε on line κάποια δοκιμαστικά email accounts και προσπαθήστε να βρείτε demo versions των email software που προαναφέραμε Εξοπλιστείτε με πολύ υπομονή και προσπαθήστε να εξασφαλίσετε όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο ώστε να εκτελέσετε με επιτυχία όλες σας τις δοκιμές. Έχει μεγάλη σημασία να καταφέρετε να περάσετε το μήνυμά σας (ή του πελάτη σας) σε όσο το δυνατόν περισσότερους παραλήπτες. Ακολουθήστε τα Email standards για να έχετε τις μικρότερες δυνατόν απώλειες.
ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Email Standards. Τι πρέπει να ξέρετε πριν στήσετε ένα HTML email (Newsletter) γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.