21Οκτ

Οι στόχοι μιας SEO στρατηγικής

, 21 Οκτωβρίου 2008 | VARIOUS SEO TIPS | 10 Σχόλια

Κάθε φορά που ένας πελάτης ζητάει από εσάς να του ετοιμάσετε μια στρατηγική SEO, οφείλετε να προσεγγίσετε την ανάγκη του σαν μια ξεχωριστή περίπτωση. Έτσι, αναλύοντας τις ανάγκες του πελάτη σας και αυτά που θέλει να πετύχει μπορείτε να χαράξετε μια συγκεκριμένη πορεία που θα πρέπει να ακολουθήσετε.

Εκτός από τους ιδιαίτερους αυτούς στόχους που θα κάνουν τη διαφορά για τον πελάτη σας, καλό είναι να προσέχετε πάντα να ικανοποιείτε και κάποιους βασικούς, γενικούς στόχους που κρίνονται απαραίτητοι για την επιτυχία μιας οποιασδήποτε SEO στρατηγικής. Οι στόχοι αυτοί όπως θα δείτε και παρακάτω, είναι όλοι σημαντικοί:

Ο διαδικτυακός σας τόπος, πρέπει να βρεθεί από τις μηχανές αναζήτησης.
Το πρώτο βήμα στο SEO ή ακόμα πιο γενικά, το πρώτο βήμα σε μια υποτυπώδη παρουσία στο διαδίκτυο, είναι να καταγραφεί ο διαδικτυακός τόπος που σας ενδιαφέρει από τις μηχανές. Αν δεν ολοκληρωθεί αυτό το βήμα, δεν μπορεί να επακολουθήσει κάτι άλλο. Όλες οι μηχανές αναζήτησης, έχουν ειδικές σελίδες στις οποίες μπορείτε να καταχωρήστε την διεύθυνση του website που θέλετε να δηλώσετε. Στα πιο γνωστά Search Engines οι καταχωρήσεις των URL γίνονται στις εξής διευθύνσεις:

GOOGLE: http://www.google.com/addurl/
YAHOO!: http://search.yahoo.com/info/submit.html
LIVE MSN: http://search.live.com/docs/submit.aspx?FORM=SUNO

Δεν είναι απαραίτητο να δηλώσετε το website σας στο Google, σύμφωνα με τα τελευταία νέα, γιατί το Google βρίσκει μόνο του τις σελίδες και τις καταχωρεί. Το Web Design Blog, πάντως προτείνει να καταχωρείτε τα website σας και στο Google για να γίνεται πιο γρήγορα το indexing.

Ο διαδικτυακός σας τόπος, πρέπει να διαβαστεί από τις μηχανές αναζήτησης.
Για να καταλάβουν οι μηχανές αναζήτησης, τι επιπέδου είναι ένα website, διαβάζουν αναλυτικά τον κώδικα και το περιεχόμενό του. Δεν υπάρχει τρόπος να “πείτε” στις μηχανές να διαβάζουν τις σελίδες σας, αλλά σίγουρα μπορείτε να μη σταθείτε εμπόδιο σε αυτή τη διαδικασία ακολουθώντας λανθασμένες ενέργειες. Μερικές ενέργειες που εμποδίζουν/δυσκολεύουν τις μηχανές αναζήτησης να κάνουν σωστά την δουλειά τους είναι π.χ. να μην έχετε γράψει καθόλου robots.txt αρχείο, ή ακόμα χειρότερα να έχετε γεμίσει Disallows το robots.txt αρχείο σας.

Ο διαδικτυακός σας τόπος, πρέπει να επεξεργαστεί και να βαθμολογηθεί από τις μηχανές αναζήτησης.
Αν και δεν υπάρχει τρόπος να ελέγξετε πώς σας κρίνουν οι μηχανές αναζήτησης και με τι σας βαθμολογούν (εξαίρεση αποτελεί το Page Rank της Google), τότε το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να δημιουργήσετε τις καλύτερες δυνατόν συνθήκες για να σας «συμπαθήσουν» οι αναγνώστες σας. Όσοι περισσότεροι αναγνώστες σάς συμπαθήσουν, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες για να αποκτήσετε Backlink προς τα website σας. Όσα περισσότερα backlinks αποκτήσετε προς τον πελάτη σας, τόσο το καλύτερο για την ηλεκτρονική παρουσία του.

Αυτά τα βασικά θέματα, πρέπει να τα έχουμε πάντα στο μυαλό μας γιατί αποτελούν την βάση μιας SEO στρατηγικής. Χωρίς αυτά, δεν μπορείτε να προχωρήστε παρακάτω και να πετύχετε πιο εξειδικευμένους στόχους.

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Οι στόχοι μιας SEO στρατηγικής γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

Ο Σπύρος Παπασπυρόπουλος είναι βραβευμένος Web Professional που δραστηριοποιείται στον χώρο του επαγγελματκού Web Design και του Search Engine Optimisation (SEO) από το 1999. Το 2004 ίδρυσε μαζί με τον Γιάννη Ευσταθίου την βραβευμένη εταιρία x2interactive Web Agency και το 2008 το Web Design Blog.

10 comments so far

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Ευχαριστούμε για το σχόλιο Ευγενία. Δυστυχώς δεν γνωρίζουμε αν υπάρχει παρόμοια γραμματοσειρά με την ENGLAND HAND στα Ελληνικά.

    10 δωρεάν καλλιγραφικές γραμματοσειρές
  • Πολύ χρήσιμο άρθρο. Ο αλγόριθμος της Google εξελίσσεται και μαζί του και η τέχνη του seo. Θα έλεγα ότι ωθεί τους seo experts σε μια πιο ολιστική προσέγγιση της online παρουσίας των πελατών τους. Αυτο σημαίνει ότι θα πρέπει να εμπλακούν σε θέματα content strategy, branding και social media γιατί η Google συνυπολογίζει όλα αυτά όταν αποφασίζει για το ranking μιας ιστοσελίδας. Ειδικά το content είναι το κλειδί στην νέα εποχή του search engine optimization. Θα πρέπει να δημιουργείται έχοντας στο μυαλό μας κυρίως τον επισκέπτη της ιστοσελίδας μας και λιγότερο τις μηχανές αναζήτησης. Θα πρέπει να προσθέτει πραγματικό value στους αναγνώστες του και ιδεατά να έχει χαρακτηριστικά που να συμβάλλουν στη δημιουργία buzz στα social media. Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν με φυσικό τρόπο

    Google Panda 3.3, Google Venice και 38 επιπλέον αλλαγές στον αλγόριθμο της Google

Latest From Twitter