3Νοέ

Τα είκοσι καλύτερα επαγγελματικά προγράμματα για Email Marketing.

, 3 Νοεμβρίου 2008 | INTERNET MARKETING | 4 Σχόλια

Ένα βασικό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες σας και τους υποψήφιους ενδιαφερόμενους είναι το Email Marketing. Η αποστολή μέσω email είναι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους να ενημερώνετε το κοινό για τα προϊόντα σας και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Η σωστή χρήση και όχι με τη μορφή spam μπορεί να βοηθήσει δραματικά στην αύξηση του awareness σας και παρέχει συνάμα μία μη δαπανηρή λύση για τακτική και συνεχή ενημέρωση των υπαρχόντων/ μελλοντικών πελατών σας. Το Newsletter το οποίο είναι ένα εικαστικά διαμορφωμένο email με φωτογραφίες, γραφικά και συνδέσμους (links) αποστέλλετε σε επιλεγμένους ή τυχαίους παραλήπτες που μπορεί να έχει διάφορους σκοπούς: όπως after sales στους πελάτες σας, Viral marketing για την προώθηση ενός νέου προϊόντος ή ενός σημαντικού γεγονότος κτλ.

Το Web Design Blog σας προβάλλει τα είκοσι καλύτερα επαγγελματικά προγράμματα Email Marketing που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να οργανώστε την online προώθηση σας.

Επιλογές που περιλαμβάνουν:

  • Παραμετροποίηση Newsletter
  • Δημιουργία φορμών
  • Online μελέτες
  • Δωρεάν newsletter templates.
  • Αυτόματη αποστολή και παράδοση
  • Αναλυτικά στατιστικά και εκθέσεις.
  • Φιλτράρισμα για Spam

Τα πρώτα websites που προβάλλονται στην λίστα είναι και τα πιο διαδεδομένα, περιηγηθείτε και δείτε πιο σας φαίνεται καλύτερο για την δικιά σας χρήση.

Πηγή πληροφορίας είναι το http://blog.uprinting.com/

ΧΡΗΣΙΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ: Το άρθρο Τα είκοσι καλύτερα επαγγελματικά προγράμματα για Email Marketing. γράφτηκε από το WebDesignBlog. Η ομάδα μας σας υπενθυμίζει πως αν θέλετε να ενημερώνεστε για τα νέα του διαδικτύου και για επιλεγμένα άρθρα μας, μπορείτε να γραφτείτε εύκολα στο Newsletter μας ή στο RSS Feed μας.

4 comments so far

Σχολιάστε

Back to top

Recent comments

  • Πολυ καλο αθρο πραγματικα!

    Η σωστή αρχιτεκτονική ενός website και τα οφέλη της
  • Πολύ χρήσιμη η λίστα με τα online tools. Ο επιτυχημένος σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας βοηθά σε δύο κατευθύνσεις. Η πρώτη είναι ότι βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη της ιστοσελίδας με συνέπεια ο τελευταίος να βλέπει περισσότερες σελίδες και να μένει περισσότερο χρόνο σε αυτή. Η δεύτερη είναι ότι επειδή ακριβώς βελτιώνονται τα στατιστικά στοιχεία της ιστοσελίδας, όπως το bounce rate, ο μέσος χρόνος παραμονής στην ιστοσελίδα και ο αριθμός των σελίδων ανά επίσκεψη, βελτιώνεται και η κατάταξη της ιστοσελίδας στα οργανικά αποτελέσματα της Google.

    10+1 Χρήσιμα website και on line tools

Latest From Twitter